reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: 1qweqwe

Login: 1qweqwe
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 21.04.2008r.
Ost. logowanie: 20.02.2014, 23:49
Punkty: 837
Wiek 34
Status offline
Opis Jestem super

wtorek, 30.09.2008r.

1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Skacz z chmurki na chmurkę i zdobądź jak najwięcej punktów.
Sterowanie za pomocą myszki.
1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Naszym zadaniem jest pomóc królikowi dotrzeć do szklanki z Nesquikiem. Aby tego dokonać musimy pousuwać z jego drogi przeszkody.
1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Przeciągaj elementy zabawki na stół tak, by prawidłowo ją złożyć!
1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wyceluj działo, strzelaj w skupiska baniek tak, by conajmniej 3 jednego koloru znalazły się obok siebie, steruj pociągiem, aby złapać spadające zabawki.
1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Bardzo sympatyczna zręcznościówka dla naszych najmłodszych giercowników (i nie tylko) luźno oparta na grach typu pinball. Steruj misiem tak, by zabrać jak najwięcej punktów.
Sterowanie za pomocą myszki lub spacji.
1qweqwe zagłosował
Miniaturka gry: Chocoo Chocoo
(144)
Ocena
(5)
Opis gry: Razem z Sue produkujemy czekoladę.
1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Ograj Suzzanę, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Ograj Anette, a czeka Cię nagroda! Twoim celem jako gracza jest dobieranie kart dopóki Twoje rozdanie nie osiagnie 21 punktów albo bedzie mozliwie jak najblizsze liczbie 21 bez jej przekraczania. Jesli Twoje dwie pierwsze karty sa równe wartosci 21 wtedy masz blackjacka. Dokładne zasady opisane w grze poniżej - Strip Blackjack Amy.
1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Ograj Amy, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
1qweqwe zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Ograj Anite, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
Polecamy: