reklama
Login: | adam120 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 26.03.2009r. |
Ost. logowanie: | 26.01.2013, 22:35 |
Punkty: | 1 088 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Dość prymitywna i brutalna zręcznościówka, w której przejeżdżamy przechodniów samochodem, w konwencji GTA 1 i 2. A potem mówią w telewizji, że gry są wyzwalają agresję... Zasady: Autem sterujemy za pomocą myszy. Możemy "przepuścić" 58 przechodniów, przegrywamy, gdy przejdzie choć o jeden za dużo. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Masz możliwość wcielenia się w postaci trzech przyjaciół, którzy chcą uciec ze szpitala dla obłakanych. Twoim zadniem jest im w tym pomóc pamiętająć, ze najważniejsz jest ścisła współpraca. Sterowanie: Sterowanie: Myszką wybieramy postać, którą chcemy aktualnie sterować. W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się X;C lub 1;2 - zoom Spacja lub 0 - klawisz akcji |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Nowe przygody Mr Snoozleberga! Gra typu point'n'click. Pan Snoozleberg lunatykuje, pomóż mu i usuń z jego drogi wszystkie przeszkody. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przemykasz jak cień, dążysz do celu, eliminujesz przeciwników sam nie będąc zauważonym. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zabawa ,w której sobie rysujesz - daje to niespodziewane efekty. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W trzeciej części przygody królika Zayo musimy dotrzeć do źródła zła na całym świecie i zniszczyć je. Pokonaj wrogów, zbieraj bonusy i uważaj na przeszkody. Sterowanie: W;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał 1;2;3;4 - wybór broni Wcześniejsze części gry znajdują się tutaj: Zayo |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Druga cześć świetnego połączenia interaktywnego filmu i gry przygodowej o płatnym zabójcy. Druga cześć zawiera wiele mini gier oraz masę dowcipów aluzji do filmów sensacyjnych. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Spacerek po rezydencji diabła . Mistrzowsko narysowana strzelanka. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przygody pewnego typka. Śmieszna gierka. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Flora Dale, niedoszła ofiara morderstwa, w drodze do szpitala na chwilę odzyskuje przytomność. Nie pamięta co się stało, szybko traci siły i zapada w głęboką śpiączkę i kiedy tak leży, uwięziona we własnym umyśle, rozpoczyna niesamowitą przygodę w dopasowywanie fragmentów układanki, z której wyłaniają się wskazówki na temat jej życia i wydarzeń, które ją doprowadziły do tej sytuacji. Czy obudzi się i wypowie imię napastnika? Rozwiąż tajemnicę i uratuj Florę! |