reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: adzik11

Login: adzik11
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 28.12.2008r.
Ost. logowanie: 05.03.2024, 00:35
Punkty: 436
Wiek 26
Status offline
Opis lubie giercownie!! :)

czwartek, 20.06.2013r.

adzik11 skomentował
Treść komentarza: JHKUHKUHKHJK

sobota, 25.05.2013r.

adzik11 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Stwórz wybraną postać z mangi Naruto.
adzik11 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Stwórz własną postać z anime Naruto.
adzik11 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Wybierz w jaki sposób Crazy Jay ma zginąć. Uwaga! Gra zawiera sceny brutalne!

czwartek, 14.02.2013r.

adzik11 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w wyścigach gokartów i pokaż na co się stać!
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - specjale
Enter - użycie przedmiotu

środa, 15.08.2012r.

adzik11 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Kolejna część humorystycznej gry z serji Happy Tree Friends, tym razem wielkanocne wydanie z bobrem Toothy'm.
adzik11 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wciel się w agenta Stickmana i zagraj w bardzo widowiskową, super przygodowo-logiczną grę point&click. Twoim zadaniem jest dokonać ucieczki z super strzeżonego więzienia.
Sterowanie za pomocą myszki (interakcja z otoczniem)

niedziela, 24.07.2011r.

adzik11 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Twoim zadaniem jest wyżycie się na automacie z napojami. Musisz jak w najkrótszym czasie dokonać jego destrukcji.
Za zebrane pieniądze będziesz mógł kupić sobie ulepszenia

Sterowanie za pomocą myszki
adzik11 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Świetna bijatyka, w której tworzymy własną postać, a następnie musimy pokonać 20 najlepszych zawodników. Proponuję przed walkami potrenować ataki.
adzik11 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
Polecamy: