reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: aeterna

Login: aeterna
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 23.01.2009r.
Ost. logowanie: 28.11.2009, 13:52
Punkty: 1 543
Wiek 29
Status offline
Opis

piątek, 30.01.2009r.

aeterna skomentowała
Treść komentarza: giewont00p00, kody po prostu staram się wymyślić / obliczyć, a jak mi kompletnie ie wychodzi, szukam podpowiedzi

Prawidłowy kod do białej szafki to 1420. Prostokąt wycina się sam, wystarczy kliknąć nożykiem. Nie rozumiem pytania o płótno? Jeżlei chodzi o to przy sztalugach to stoją obok nich gotowe ramy, po prostu zakładasz jedną z nich na sztalugę

Gra naprawdę nie jest trudna, a daje sporo przyjemności, bo jest dość długa i rozbudowana

Goros, ja też się męczyłam z tą myszą długo i dopiero za trzecim podejściem mi się udało
aeterna skomentowała
Treść komentarza: W kodzie faktycznie poopełniłam błąd, ale wystarczyłoby trochę pokombinować ...
Kod to 0420.
Wszystkie kody można znaleźć na obrazach.
aeterna zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: Bardzo ciekawa gra logiczna, w której naszym zadaniem jest łączyć w pary Obcych (kosmitów).
Graficzna instrukcja znajduje się w grze w zakładce Instructions.
Uwaga, gra bardzo wciąga.
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Gierka zabawna i sympatyczna, ale szybko się nudzi Trójeczka
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Przepraszam, dopiero zauważyłam, że urwało mi kawałek posta.
Dokończę instrukcję:

16.Młotkiem rozwalamy rzeźbę. Bierzemy kolejny palec z gruzu
17.Nożykiem wycinamy prostokąt z planszy z kropkami.
18.Młotkiem wybijamy witraże, patrzymy przez lornetkę
19.Rozwijamy nasz arkusz, układamy na nim figury na kartonikach
20. Zamalowujemy je kolejno na : zielony, czerwony i żółty kolor.
21. Nasz "obraz" umieszczamy w kolejnej wnęce w ścianie w sali z ławkami.
22.Rzeźbie, która się pojawia doklejamy palce
23.Otwieramy drzwi i .. witaj wolności

Dla dociekliwych podpowiedź dodatkowa Warto poprzyglądać się dokładnie obrazom, również przy pomocy lornetki
na jednym z obrazów wymieniamy pędzelek z modelką
aeterna skomentowała
Treść komentarza: 9.Na pustą paletę wyciskamy farby z tubki. Mieszamy kolory, żeby uzyskać pomarańczowy, ciemnoróżowy i rdzawobrązowy.
10. Dziób żółty, końcówka prawego skrzydła też, ogon i środek ciała brążowe, góra skrzydeł zielona, druga końcówka pomarańczowa
11.
10.Wracamy do naszej papugi
11.Malujemy farbami z gotowej palety: dziób żółty, jedna końcowka skrzydła też, druga pomarańczowa. Środek ciała brązowy, ogon też. Skrzydła zielone, twarz żółta.
12.Wracamy do pierwszej sali, wieszamy nasz obraz na ścianie, w pustej wnęce.
13.Wracamy do sali ze sztalugami.
14.Bierzemy ołówek i idziemy do zielonego obrazka na ścianie. Teraz musimy zrobić drogę dla myszki
14.Łączymy punkty tak, żeby powstały cyfry będące zarazem tunelami
15.Po wyrysowaniu trasy, malujemy cyfry, klikamy na myszkę pędzlem, bierzemy klucz i gotowe

Narzekacze pewnie nie potrafią przejść, ale po co psuć ocenę i zabawę tym, którym chce się pomyśleć?
aeterna skomentowała
Treść komentarza: 1.Zaczynamy od przeszukania szuflad pod ławkami i okolic ławek i krzesełek.
2.Z biurka zabieramy słój, z kosza ołówek
3.Z szafek zabieramy kolejne kartki z figurami. Kody do zamkniętych szafek to:
Sam- 0008, John-4718, Jerry - 0007, Agnes - 0330.
4.Z jednego z krzesełek zabieramy nożyk. Będzie nam niezbędny do ukończenia gry
5.Kluczykiem otwieramy zamkniętą kasetkę spod ławki
6.Pzrechodzimy do drugiej sali.
7.Zabieramy z biurka młotek, ze stolika paletę, a z kubła rulon papieru
8.Do sztalugi dokręcamy nakrętkę zabraną z pierwszej sali i nakładamy płótno. Do płótna przykładamy szablon z papugą.
8.Wracamy do białej szafki, bierzemy farbę. Kod do zamkniętej części - 4020, zabieramy palec rzeźby
aeterna zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Wydostań się z pracowni plastycznej za pomocą znalezionych przedmiotów.
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Gierka jest świetna Dużo główkowania, dużo rysowania i mlaowania Dla mnie na piątkę

czwartek, 29.01.2009r.

aeterna skomentowała
Treść komentarza: Banalnie prosta gierka, w sam raz na wolne pięć minut Na trójkę, jak dla mnie
Polecamy: