reklama
| Login: | aeterna |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 23.01.2009r. |
| Ost. logowanie: | 28.11.2009, 13:52 |
| Punkty: | 1 543 |
| Wiek | 30 |
| Status | offline |
| Opis |
| Treść komentarza: | giewont00p00, kody po prostu staram się wymyślić / obliczyć, a jak mi kompletnie ie wychodzi, szukam podpowiedzi ![]() Prawidłowy kod do białej szafki to 1420. Prostokąt wycina się sam, wystarczy kliknąć nożykiem. Nie rozumiem pytania o płótno? Jeżlei chodzi o to przy sztalugach to stoją obok nich gotowe ramy, po prostu zakładasz jedną z nich na sztalugę ![]() Gra naprawdę nie jest trudna, a daje sporo przyjemności, bo jest dość długa i rozbudowana ![]() Goros, ja też się męczyłam z tą myszą długo i dopiero za trzecim podejściem mi się udało ![]() |
| Treść komentarza: | W kodzie faktycznie poopełniłam błąd, ale wystarczyłoby trochę pokombinować ... Kod to 0420. Wszystkie kody można znaleźć na obrazach. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Bardzo ciekawa gra logiczna, w której naszym zadaniem jest łączyć w pary Obcych (kosmitów). Graficzna instrukcja znajduje się w grze w zakładce Instructions. Uwaga, gra bardzo wciąga. |
| Treść komentarza: | Gierka zabawna i sympatyczna, ale szybko się nudzi Trójeczka ![]() |
| Treść komentarza: | Przepraszam, dopiero zauważyłam, że urwało mi kawałek posta. Dokończę instrukcję: 16.Młotkiem rozwalamy rzeźbę. Bierzemy kolejny palec z gruzu 17.Nożykiem wycinamy prostokąt z planszy z kropkami. 18.Młotkiem wybijamy witraże, patrzymy przez lornetkę 19.Rozwijamy nasz arkusz, układamy na nim figury na kartonikach 20. Zamalowujemy je kolejno na : zielony, czerwony i żółty kolor. 21. Nasz "obraz" umieszczamy w kolejnej wnęce w ścianie w sali z ławkami. 22.Rzeźbie, która się pojawia doklejamy palce 23.Otwieramy drzwi i .. witaj wolności ![]() Dla dociekliwych podpowiedź dodatkowa Warto poprzyglądać się dokładnie obrazom, również przy pomocy lornetki![]() na jednym z obrazów wymieniamy pędzelek z modelką ![]() |
| Treść komentarza: | 9.Na pustą paletę wyciskamy farby z tubki. Mieszamy kolory, żeby uzyskać pomarańczowy, ciemnoróżowy i rdzawobrązowy. 10. Dziób żółty, końcówka prawego skrzydła też, ogon i środek ciała brążowe, góra skrzydeł zielona, druga końcówka pomarańczowa 11. 10.Wracamy do naszej papugi ![]() 11.Malujemy farbami z gotowej palety: dziób żółty, jedna końcowka skrzydła też, druga pomarańczowa. Środek ciała brązowy, ogon też. Skrzydła zielone, twarz żółta. 12.Wracamy do pierwszej sali, wieszamy nasz obraz na ścianie, w pustej wnęce. 13.Wracamy do sali ze sztalugami. 14.Bierzemy ołówek i idziemy do zielonego obrazka na ścianie. Teraz musimy zrobić drogę dla myszki ![]() 14.Łączymy punkty tak, żeby powstały cyfry będące zarazem tunelami 15.Po wyrysowaniu trasy, malujemy cyfry, klikamy na myszkę pędzlem, bierzemy klucz i gotowe ![]() Narzekacze pewnie nie potrafią przejść, ale po co psuć ocenę i zabawę tym, którym chce się pomyśleć? |
| Treść komentarza: | 1.Zaczynamy od przeszukania szuflad pod ławkami i okolic ławek i krzesełek. 2.Z biurka zabieramy słój, z kosza ołówek 3.Z szafek zabieramy kolejne kartki z figurami. Kody do zamkniętych szafek to: Sam- 0008, John-4718, Jerry - 0007, Agnes - 0330. 4.Z jednego z krzesełek zabieramy nożyk. Będzie nam niezbędny do ukończenia gry ![]() 5.Kluczykiem otwieramy zamkniętą kasetkę spod ławki 6.Pzrechodzimy do drugiej sali. 7.Zabieramy z biurka młotek, ze stolika paletę, a z kubła rulon papieru 8.Do sztalugi dokręcamy nakrętkę zabraną z pierwszej sali i nakładamy płótno. Do płótna przykładamy szablon z papugą. 8.Wracamy do białej szafki, bierzemy farbę. Kod do zamkniętej części - 4020, zabieramy palec rzeźby |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Wydostań się z pracowni plastycznej za pomocą znalezionych przedmiotów. |
| Treść komentarza: | Gierka jest świetna Dużo główkowania, dużo rysowania i mlaowania Dla mnie na piątkę![]() |
| Treść komentarza: | Banalnie prosta gierka, w sam raz na wolne pięć minut Na trójkę, jak dla mnie ![]() |