reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: aeterna

Login: aeterna
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 23.01.2009r.
Ost. logowanie: 28.11.2009, 13:52
Punkty: 1 543
Wiek 29
Status offline
Opis

sobota, 21.02.2009r.

aeterna zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Nie pozwól, by wrogie jednostki przedostały się przez Twoje terytorium. W grze występuje bardzo wiele ras najeźdźców oraz wieżyczek obronnych.
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Bardzo sympatyczna gierka, wciągająca 4/5
aeterna zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: Kolejna gra z serii escape the room. Przy pomocy znalezionych przedmiotów musimy wydostać się z pomieszczenia.
aeterna skomentowała
Treść komentarza: evra96, to po co w nie grasz? A jeżeli nie grasz to po co oceniasz?
Oceny nie służą do wyrażania włąsnych frustracji i subiektywnych upodobań, ale OBIEKTYWNEJ oceny gry: grafiki, stopnia trudności itp.
Nie cierpię np. strzelanek, więc w nie nie gram i nie oceniam ....

środa, 18.02.2009r.

aeterna zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Wydostań się z szybu wentylacyjnego, powodzenia!
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Słaba grafika, pomysł oklepany i nudny. Daję jedynkę i żałuję, bo na Giercowni od święta się pojawiają escape'y, a jak już to przeważnie bardzo słabe ..

niedziela, 15.02.2009r.

aeterna zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Gra typu escape. Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.

sobota, 14.02.2009r.

aeterna zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Najłatwiejsza gra świata.
Wcielasz się w niej w śmiałego i dzielnego rycerza, którego zadaniem jest zdobycie korony. Na szczególną uwagę, prócz nietuzinkowej fabuły, zasługuje fotorealistyczna wręcz grafika, sugestywny dźwięk oraz niespotykana grywalność.
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Ludzie, przecież cała ta gierka to żart programistów
Za poczucie humoru daję piąteczkę

niedziela, 08.02.2009r.

aeterna skomentowała
Treść komentarza: 8.Z kwiatów zabieramy figurkę skorpiona.
9.Z planszy z heksagramem zabieramy kluczyk.
10. Wkładamy skorpiona na miejsce
11.Ze skrzynki zabieramy kolejną figurkę i wracamy, żeby ją umieścić obok skorpina.
12.Bierzemy kolejny kluczyk.
13.Układamy hasło na wrotach.
14.Zabieramy ze ściany czerwoną kulkę
15.Wkładamy ją do stojaka i bierzemy drugą różdżkę.
16. Zabieramy figurkę orła z bloku lodu.
17.Kładziemy orła tam, skąd braliśmy kluczyki.
18.Gotowego orzełka wkładamy w miejsce na wrotach.
Koniec
Polecamy: