reklama
| Login: | aeterna |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 23.01.2009r. |
| Ost. logowanie: | 28.11.2009, 13:52 |
| Punkty: | 1 543 |
| Wiek | 30 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Nie pozwól, by wrogie jednostki przedostały się przez Twoje terytorium. W grze występuje bardzo wiele ras najeźdźców oraz wieżyczek obronnych. |
| Treść komentarza: | Bardzo sympatyczna gierka, wciągająca 4/5![]() |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Kolejna gra z serii escape the room. Przy pomocy znalezionych przedmiotów musimy wydostać się z pomieszczenia. |
| Treść komentarza: | evra96, to po co w nie grasz? A jeżeli nie grasz to po co oceniasz? Oceny nie służą do wyrażania włąsnych frustracji i subiektywnych upodobań, ale OBIEKTYWNEJ oceny gry: grafiki, stopnia trudności itp. Nie cierpię np. strzelanek, więc w nie nie gram i nie oceniam .... |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Wydostań się z szybu wentylacyjnego, powodzenia! |
| Treść komentarza: | Słaba grafika, pomysł oklepany i nudny. Daję jedynkę i żałuję, bo na Giercowni od święta się pojawiają escape'y, a jak już to przeważnie bardzo słabe .. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Gra typu escape. Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Najłatwiejsza gra świata. Wcielasz się w niej w śmiałego i dzielnego rycerza, którego zadaniem jest zdobycie korony. Na szczególną uwagę, prócz nietuzinkowej fabuły, zasługuje fotorealistyczna wręcz grafika, sugestywny dźwięk oraz niespotykana grywalność. |
| Treść komentarza: | Ludzie, przecież cała ta gierka to żart programistów ![]() Za poczucie humoru daję piąteczkę ![]() |
| Treść komentarza: | 8.Z kwiatów zabieramy figurkę skorpiona. 9.Z planszy z heksagramem zabieramy kluczyk. 10. Wkładamy skorpiona na miejsce 11.Ze skrzynki zabieramy kolejną figurkę i wracamy, żeby ją umieścić obok skorpina. 12.Bierzemy kolejny kluczyk. 13.Układamy hasło na wrotach. 14.Zabieramy ze ściany czerwoną kulkę 15.Wkładamy ją do stojaka i bierzemy drugą różdżkę. 16. Zabieramy figurkę orła z bloku lodu. 17.Kładziemy orła tam, skąd braliśmy kluczyki. 18.Gotowego orzełka wkładamy w miejsce na wrotach. Koniec ![]() |