reklama
Login: | agata417 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 20.12.2007r. |
Ost. logowanie: | 21.08.2008, 17:34 |
Punkty: | 2 066 |
Wiek | 38 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Sprawdź zdolności matematyczne kupując lemoniadę. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Zrób sobie mały test |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź jaki jesteś inteligentny, ile zadań rozwiążesz ??? Gierka bardzo wciąga choć poziom trudności jest bardzo wysoki !!! |
Treść komentarza: | 13. Trzeba we właściwej kolejonści uóżyć słupek kolorów. Żeby przestawiać kolorowe klocki trzeba różowym pokrędłem naładować akumulator, żółtym pokrędłem przsunąć magnes do klocka który chcemy przesunąć opóścić żółtą dźwignię niebieskim pokrędłem wysunąć klocek, potem żóltym przesunąć go na górę niebieskim wsunąć go na inne i żółtą dżwignią odciąć prąd powtórzyć wszytko przy pozostałych klockach |
Treść komentarza: | trójkąt, kwadrat, półokrąg, okrąg). Potem trzeba ułożyć kolory po lewej (na kartach sprawdzamy jakiego koloru jest gwiazda i ten kolor umieszcamy na pierwszym miejscu itd.) Potem wystarczy kliknąć na małe strzałki po prawej (obok dużej) by zebrać karty. Jeśli gdzieś popełniliści błąd karty wrócą na swoje miejsca. 11. Mamy dwa prostokaty zawierające po 4 litery, jak klikamy na litery pokazuje się pole które je zasłania, takie samo pole trzeba znaleźć na mniejszym kwadracie i kliknąć. Potem sprawdzić tak pozostałe litery (najpierw 4 z pierwszego prostokąta a potem z drugiego). Potem za pomocą małego kwadratu z 4 odsłoniętymi polami znaleźć w dużym kwadracie miejsce w którym w pustych polach pokażą się literki z prostokątów w zależności od tego jaki kolor mają litery zmienić kolory na żółtych protokątach. |
Treść komentarza: | 9. Opuszczając dźwignię po prawej przesuwamy kwadraty i ustalamy jakimi kolorami je wypełnić, nasuwające się na siebie kwadraty będą miały ten sam kolor (np. w podwójnym elemencie brakujący kwadrat będzie jasno niebieski. Paleta kolorów znajduje się po prawej obok dżwigni zasłonięta przez kolumnę którą trzeba przesunąć, po wybraniu odpowiedniego koloru klikamy na kwadrat który chcemy pomalować. Po zamalowaniu wszystkich następuje koniec zadania. 10. Należy ułożyć karty w odpowiedniej kolejności. Napierw trzeba ułożyć melodię. Orginalną odsłuc*****y górmym przyciskiem a naszą dolnym. Melodię układamy przesuwając dolne pola ze znaczkami (u mnie właściwa kolejność to: gwiazda, krzyżyk, |
Treść komentarza: | 7. Trzeba kliknąć któreś z 5 kółek na środku. Potem wybrać którąś z ćwiartek ekranu i przesuwać kola na właściwe miejsca (paski na górze i dole kola spadną do zera jeżli będzie na właciwej pozycji). Potem na romieszczonych kolach ustawić to metalowe coś przesuwając za zieloną część i ustawiać na kołach utworzy wtedy cyfrę która trzeba wpisać żeby otworzyć kłudkę u mnie to była dwójka 8. Najpierw obrócić kwadraty tak by były zwrócone do siebie ciemnymi końcami i między te ciemne końce wstawić odpowiednio przycięte kawałki drewna. Żeby zmierzyć jaką mają mieć długość wystarczy użyć czerwonych prostokątów po ustaleniu długości przenieść te czerwone na kłodę i wymierzyć odpowiednią długość. potem tylko poumieszczać kłody we właściwych miejscach. |
Treść komentarza: | Górna maszyna służy do formowania kształtów poszczegółnych krawędzi wystarczy wybrać czy róg ma być zaookrąglony, ścięty itd. obrócić strzałką który róg ma się zmienić i wrzucić kwadrat (zwykle kilka razy by ustawić wszystkie rogi) potem klikmąć na zieloną kropkę i znak ok i gotowe. 6. Najpierw trzeba ustawić płytki tak jak we wzorze. Długą pionową umieśić z prawej, na niej umieścić średnią poziomą, od lewej dołączyć dużą poziomą, pod nią kwadrat, potem najdłuższą poziomą i najkrótszą. Potem trzeba je złączyć za pomocą urządzenia z górnego prawego rogu. trzeba go przesunąć nad prawą kolumnę z płytek obrócić przyciskiem turn i wbić gwóźdz przyciskiem fire. Drugi gwóźdz wbić od góry w lewą kolumnę, trzeci od dołu w lewą i czwarty na środku prawej by połączyć ją z lewą. Poetm kliknąć strzałkę na górze. Jeśli konstrukcja się rozleci spróbujcie powbijać gwoździe inaczej. |
Treść komentarza: | 3. Trzeba połączyć ze sobą odpowiednie kable. Żeby się dowiedzieć jak je łączyć trzeba przesuwać kółka z górze będą pokazywać kolor jednego kabla a przesunięte na dół drugiego. Jak się połączy wszystkie zadzwoni telefon trzeba podnieść słuchawkę. Usłyszymy wtedy głos mówiący cyfry po angielsku, które trzeba wpisać w białe pole. 5. Nacisnąć zieloną kropkę na górze ekranu z lewej wysunie się klucz, który trzeba skierować na kwadrat po środku (żeby zobaczyć jak ma wyglądać po zakończeniu zadania). Kolory jego pół można zmieniać w zielonej maszynie. W tym celu należy włożyć do niej odpowiednie pojemniki z kolorami jeden jeśli potrzebujemy koloru podstawowego lub dwa gdy trzeba zrobić np. filolet. Potem trzeba na maszynie zaznaczyć pola które mają być malowane i wrzucić kwadrat. |
Treść komentarza: | 1. Trzeba w taki sposób zrobić wgłębienia w kluczu by wszystkie 5 drążków w zamku znalazło się na zielonej linii. Licząc od lewej: w pierwszym miejscu trzeba kliknąc na kucz 2 razy by zrobić odpowiednie wgłębienie, w drugim 5, w trzecim 3, w czwartym 0 i w piątym 1. Wtedy otwiera się brama na dole z sześcioma ciemnymi kwadratani i jenym jasnym. Ten jasny trzeba przesuwać na ciemne za pomocą małych prostokątów (jeden jest po lewej a drugi na górze planszy). W kwadratach będą się pojawiały cyfry które trzeba wpisać w białym polu i gotowe |