reklama
Login: | agatka245 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 04.11.2007r. |
Ost. logowanie: | 23.10.2014, 21:38 |
Punkty: | 483 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Uprzątnij biurko, odkładając rozrzucone przedmioty do właściwych pojemników. Sterowanie: Lewy przycisk myszki = weź przedmiot/odłóż przedmiot/otwórz lub zamknij szufladki karuzeli Ruchy myszki = przesuwanie przedmiotu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | No tak...niezapowiedziana klasówka, Ty (osoba z kartką na ławce) się nauczyłeś, ale Twój(a) Kumpel(ka) nie miał(a) czasu (osoba z celownikiem na łąwce). Musisz mu (jej) pomóc, czyli podać sciąge. Problem polega na tym, że siedzi nie najbliżej od Ciebie. Przekazywać możesz ją tylko poprzez zaufane osoby tzn. takie, które mają taki sam kolor włosów lub mundurku (jak ta osoba, która w danym momencie ściąge posiada). Uważaj na nauczucielkię, by nie wyczaiła akcji! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pracujemy jako nauczycielka plastyki w szkole. Musimy uczyć dzieci rysunku, pomagać im i robić wszystko by były one zadowolone. Sterowanie myszką. Podaję instrukcję: Każde dziecko przesuwamy kursorem pod samo płótno. Kiedy dziecko czegoś chce, jego prośba pojawia się w chmurce. Np. chce pędzel, to podchodzimy do biurka, bierzemy pędzel i podajemy je dziecku. Pamiętajmy o nalewaniu farby zielonej i czerwonej. Gdy nasz uczeń skończy malować, bierzemy rysunek, wieszamy go na wieszaku zielonym bądź czerwonym w zależności od tego, w jakim kolorze był dany rysunek (za to dostajemy więcej punktów.) W lewej stronie klasy pojawiają się różne wzmacniacze dla nas (banan, napój) oraz rolki - szybko się poruszamy dzięki nim, więc je bierzmy jak tylko się pojawią. Aha! Uważajmy na serduszka dzieci: im ich mniej, tym gorzej. W razie gdy uczeń ma tych serduszek bardzo mało, bierzemy serce z biurka na dole i podajemy je dziecku :) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra na wyścig z czasem! Wybierz drużynę i przejdź szybciej przez tor przeszkód od przeciwnika, zbierając po drodze czerwone flagi. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Klikaj na gwiazdki i wybieraj przedmioty, aby urządzić Nibylandię Piotrusia Pana jak najpiękniej potrafisz! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Naszym zadaniem jest pocałować dziewczynę na lekcji w szkole, ale tylko wtedy gdy profesor na to nie patrzy. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wybierz opcje w odpowiedniej kolejności, aby wyspa rozwineła się jak najlepiej. |
Treść komentarza: | śrubka,kilof,drewno,koło ,komin,bateria chippalnik |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra polega na dopasowaniu tułowia, głowy i nóg tak, by do siebie pasowały i tworzyły logiczną całość np. pieska, królika lub smoka. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonała przygoda typu point'n'click. Pomóż przeprowadzić Viktora przez jego Krainę Nocnych Koszmarów tak, by w jego śnie zarządził spokój. Najnowsza część koszmarów ukazała się narazie tylko w wersji francuskiej. |