reklama
Login: | atrixa |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 26.05.2007r. |
Ost. logowanie: | 30.10.2009, 18:10 |
Punkty: | 1 859 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis | Nie kopiować obrazka, bo zabiję. :D |
Treść komentarza: | Fajna gierka 5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Coś dla osób potrafiących logicznie myśleć... Podłącz do wszystkich domów wodę, prąd i gaz. Pamiętaj, że rurociągi nie mogą się krzyżować! |
Treść komentarza: | Fajna gierka. Daje 5 |
Treść komentarza: | 26. Wrócić do biblioteki i kilknąć na komputer. W polu hasło (password) wpisać ROVER. 27. Stworzyć napój nasenny (sleeping potion) według uzyskanej receptury. 28. Połączyć miksturę nasenną z daniem mięsnym i podać psu w sali gimnastycznej (gim). 29. W pokoju woźnego (janitors room) będzie klucz do wyjścia. 30. Użyć klucz na wyjściu (exit). Gratulacje, przeszliście grę! |
Treść komentarza: | 21. Dać nić i magnez osobie, która ma przynajmniej dwa miejsca wolne. 22. Użyć nici i magnezu na kratce w holu. 23. Iść do biblioteki (liblary) i iść do małej salki obok (stuff room). 24. Otworzyć kluczem szafkę i wyjdzie wam hasło - ROVER. 25. Przeszukać kanapę (nie wiem po co, ale można). |
Treść komentarza: | 16. Zabrać ze stołu mięsne danie. 17. Wejść do kuchni i kliknąć na szafę. Znajduje się tam nić. 18. Wejść do laboratorium (science-lab, także na mapie). 19. Wybrać kogoś, kto niesie mało rzeczy i zebrać mikstury ze stołów. Przeszukać biurko. Znajduje się tam magnez. 20. Połączyć magnez i nić. |
Treść komentarza: | 11. Przywiązać linę do drugiego urządzenia od lewej w pierwszym rzędzie. 12. Kliknąć na dziurę w ścianie, skąd przyszła Bravo. Reszta ekipy przejdzie do tego pomieszczenia. 13. Dać łom wyciągnięty z szafy Geowi. 14. Wybrać łom z plecaka Gea i kliknąć na drzwi. Ekipa jest na głównym holu. 15. Wejść do stołówki (cafeteria - zaznaczone na mapie). |
Treść komentarza: | 6. Wybrać Geo i kliknąć na ławeczkę. 7. Wybrać Bravo i kliknąć na ławeczkę. 8. Z plecaka Bravo wybrać srebrne kółko i kliknąć na kratkę. Bravo przejdzie do innego pokoju. 9. Włączyć wszystkie urządzenia. 10. Kliknąć na szafę. |
Treść komentarza: | Już wiem całe!Jak przejść? Oto jak: 1. Kliknąć na baterię w plecaku Serin i kliknąć na latarkę w plecaku Geo. 2. Dać latarkę Bravo. 3. Kliknąć Bravo na biurko nauczyciela, tablicę i na kolejne ławki. W jednej z nich jest notes. 4. Kliknąć na kredę wziętą z tablicy i notes. Dostępna teraz jest mapa. 5. Wybrać Serin i kliknąć na ławeczkę pod ścianą. |
Treść komentarza: | Potem jakiś koleś musi się położyć pod wentylatorem czy co tam jest, ten kto ma latarkę musi iść do biurka nauczyciela i tam jest moneta, ta babka w czarnych włosach musi wejść na tego, co leży na ławce. Dalej nie umiem |