reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: avalon

Login: avalon
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 22.01.2009r.
Ost. logowanie: 13.03.2009, 17:15
Punkty: 311
Wiek 40
Status offline
Opis

sobota, 24.01.2009r.

avalon skomentował
Treść komentarza: 36.Klik w człowieczka z mieczem w prawej części drzwi sejfu.37.W lewo - odkryć zasłonięte przejście w podłodze - zejść.38.Dwa razy klik na dole ekranu - trzeba wrócić do pokoju z karuzelą.39.Łomem otworzyć schowek w podłodze pod oknem - ośmiornica i klucz .40.Wrócić do różowego pomieszczenia i w prawo - ten szary prostokąt po lewej z białą kreską - klik w białą kreskę (to jest coś w rodzaju termometru rtęciowego),- radzę zrobić duże, duże powiększenie, jak po kliku pojawi się czarna ciecz w kresce podnosząc i opuszczając klik (cały czas wciśnięty lewy klawisz myszy) doprowadzić czarną ciecz do samej góry białej kreski - żeton ale to trudne PPP aaaaaaaa za płytą którą odkręciliśmy śrubokrętem są żetony - trzeba ją obrócić ))
avalon skomentował
Treść komentarza: 27.Wrócić do widoku w którym po lewej stronie na dole był jaśniejszy romb (po drodze - chyba po pierwszym klik, lub drugim wstecz - po lewej stronie na ziemi - żeton.28.Klik w jaśniejszy romb - na suficie wejście - wejść.29.Ponownie otworzyć wejście w podłodze klikając koło małpy.30.Klik w jaśniejszy romb - dwa razy klik do przodu - trap na suficie- wejść.31.W różowym pomieszczeniu przemieścić dwa różowe kwadraty które zasłaniają dwa żetony, trzeci kwadrat jest po prawej stronie drzwi na dole i 3 żeton pod nim .32.Klik w zegar w godziny:9;12;6;3;12, aż spadnie na ziemię, pod zegarem - łom.33.W lewo, śrubokrętem odkręcić śruby w metalowej płycie - żeton.34.Po środku ściany odkryć zasłonięty sejf.35.W sejfie wpisać trzy cyfrowy numer i klik w check -strzałka w górę lub w dół pokazuje czy numer jest za mały czy za duży - zmieniać do skutku )) u mnie 295 .
avalon skomentował
Treść komentarza: 18.Klik w zawieszoną tkaninę gwiazdą.19.Klik w dźwignię za przeciętą tkaniną- otwiera się dolna część szafki - wybrać z szuflad przedmioty:metalowa część, żeton i coś kolorowego.20.W pomieszczeni po prawej klik metalową częścią w lewy dolny róg (przy małpie) prostokąta podłogowego przy drzwiach -- otworzy się trap - zejść nim.21.Klik po lewej na dole w jaśniejszy romb - otwiera kratę na końcu ciemnego pomieszczenia.22.Klik 3 razy w pomieszczenie za otwartą kratą.23.Klik w biały przycisk po prawej stronie czerwonych drzwi żeton- zamknąć drzwi.24.Klik w biały przycisk - niebieskie drzwi -zamknąć drzwi.25.Klik w biały przycisk - żółte drzwi - żetony - zamknąć drzwi.26.Klik w biały przycisk - zielone drzwi - śrubokręt - zamknąć drzwi.26.Klik w biały przycisk - szare drzwi- nic- zamknąć drzwi.
avalon skomentował
Treść komentarza: Uwaga do 4. -5.Raz wypada mały człowieczek a raz duży, myślę, że ogólnie trzeba tym statkie ślizgać się po całym pomieszczeniu ))).14.Wejść przez drzwi - otworzyć lewe drzwi na końcu pomieszczenia - haczykiem klik w banana.15.Środkowe drzwi - żeton, klik w gwiazdkę, która odlatuje.16.Prawe drzwi - gwiazda.16.Wrócić do pierwszych drzwi - klik bananem w talerz - klik w małpę.17.W pomieszczeni w lewo - zabrać żetony z szafki, jeden jest na ziemi po prawej stronie szafki
avalon skomentował
Treść komentarza: 8.Odsłonić firankę w oknie - żeton.9.Otworzyć okno - kabel.10.Włożyć kabel do wtyczki przy karuzeli.11.Klik w zielony przycisk na środku karuzeli - karuzela miga i obraca się.12.Klik w białego człowieczka - ręko wskaże zielonego człowieczka w wagoniku karuzeli - klik w zielonego człowieczka.13.Wrócić do pierwszego pomieszczenia - włożyć zielonego człowieczka w miejsce na głowie dużego człowiaczka.
avalon skomentował
Treść komentarza: Jeszcze nie wiem czy nie za głupia, ale: 1.Za statkiem kosmicznym - żeton.2.Za zielonym człowieczkiem - haczyk.3.Jak się potrząśnie statkiem to wypada z niego zielony człowieczek.4.Jak się pojeździ statkiem po tym człowieczku to wypada z niego inny z żetonem.5.Jak się po nim pojeździ statkiem to wypada następny duży.6.W pomieszczeniu po prawej klik w zielonego człowieczka - zrzuca białego i żeton.
avalon zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Konkretny escape dla miłośników gatunku.
avalon skomentował
Treść komentarza: baaaaaaa........., wiadomo ))

piątek, 23.01.2009r.

avalon skomentował
Treść komentarza: carletto3 - 32. w wannie na zbliżeniu kranu, klik w lewy (a nie jak wcześniej napisane "prawy") kurek

czwartek, 22.01.2009r.

avalon zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Wydostań się z tego zagadkowego miejsca z pomocą znalezionych przedmiotów.
Gracze online (5):
Polecamy: