reklama
| Login: | baroslav |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 20.09.2007r. |
| Ost. logowanie: | 21.06.2014, 12:22 |
| Punkty: | 2 188 |
| Wiek | 29 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Jesteś mała rybką zbieraj zółte kulki które dają tobie eniergię i nie pozwól, żeby cie zjadły większe ryby. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Uciekaj przed białym ludzikiem, aby nie złapał twojego kursora. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Mistrzowskie skrzyżowanie gry platformowej z logiczno-zręcznościową, jakiego nie było od czasów gry "Platform". Trzech najlepszych przyjaciół wybrało się na wycieczkę do nieczynnej kopalni. Naszym zadaniem jest tak współpracować, by pokonując kolejne lokacje zwiedzić ją całą. Każdy kolejny lewel to ogromna satysfakcja i kolejne wyzwanie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Z - skok Shift - zmiana postaci Strzałka W Dół razem z Shiftem - pozostawienie postaci przukucniętej R - restart |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Kontynuacja pierwszej części gry Egg Run, w której pokonujemy kolejne poziomy skacząc sympatycznym jajkiem. Najpierw trzeba zebrać gałązke, a następnie dotrzec do drabiny, aby ukończyc poziom. Sterujemy jedynie za pomocą myszki. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Kolejna część Moherowych Beretów z Panią Helą w roli głównej |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Pokonaj w godzinach szczytu jak najdalszy dystans biegnąc po autostradzie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - siła woli Wyniki prosimy podawac w komentarzach. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Zabawa dla osób mogących poszczycić się dużą zręcznością oraz refleksem. Twoim zadaniem jest pokonanie ekstremalie trudnych labiryntów. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Potrenuj parkowanie przed egzaminem ;) |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Trzecia część gry RPG, w której będąc dziewczyną o imieniu Jess przeżywamy różne niezykłe przygody. W tej części Jess i jej przyjaciół porywają międzgalaktyczni wojskowi. Musimy znaleźć spoób, aby im uciec... |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Twoim zadaniem jest dotarcie czerwonym kwadratem do wyjścia oznaczonego czarno-białą szachownicą. |