reklama
Login: | bestia13 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 12.09.2007r. |
Ost. logowanie: | 10.12.2008, 21:14 |
Punkty: | 707 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Kopnij zabawkę, którą Junior dostał pod choinkę jak najdalej potrafisz. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Puść jak najdalej papierowy samolocik. Sterujemy myszką. |
Treść komentarza: | głupie daje 2 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Postrzelaj Mikołajem do reniferów |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pomaluj wszystkie białe pola wykorzystując szachowy ruch skoczka. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wybierasz sobie ślimaka, którym chcesz chodzić i ścigasz się, kto pierwszy dojdzie do swojej norki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź czy wygrasz z komputerem. Zamykaj kwadraty wokół punktów tak, aby pokazane punkty szły na Twoje konto i zmieniły się na żółty kolor. Sterowanie myszką. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pracujemy jako nauczycielka plastyki w szkole. Musimy uczyć dzieci rysunku, pomagać im i robić wszystko by były one zadowolone. Sterowanie myszką. Podaję instrukcję: Każde dziecko przesuwamy kursorem pod samo płótno. Kiedy dziecko czegoś chce, jego prośba pojawia się w chmurce. Np. chce pędzel, to podchodzimy do biurka, bierzemy pędzel i podajemy je dziecku. Pamiętajmy o nalewaniu farby zielonej i czerwonej. Gdy nasz uczeń skończy malować, bierzemy rysunek, wieszamy go na wieszaku zielonym bądź czerwonym w zależności od tego, w jakim kolorze był dany rysunek (za to dostajemy więcej punktów.) W lewej stronie klasy pojawiają się różne wzmacniacze dla nas (banan, napój) oraz rolki - szybko się poruszamy dzięki nim, więc je bierzmy jak tylko się pojawią. Aha! Uważajmy na serduszka dzieci: im ich mniej, tym gorzej. W razie gdy uczeń ma tych serduszek bardzo mało, bierzemy serce z biurka na dole i podajemy je dziecku :) |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Gra na wyścig z czasem! Wybierz drużynę i przejdź szybciej przez tor przeszkód od przeciwnika, zbierając po drodze czerwone flagi. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Gra w krykieta przedstawiona w trójwymiarowej grafice. Zawodnikiem sterujemy za pomocą myszki oraz strzałek na klawiaturze. Klawisze Z, X i C służą do wykonania różnych typów uderzeń kijem. |