reklama
Login: | bita |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 26.05.2007r. |
Ost. logowanie: | 10.02.2013, 16:53 |
Punkty: | 3 720 |
Wiek | 31 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Relaksująca gra zręcznościowa. Naszym zadaniem jest uszcześliwianie ludzi (najeżdżając na nich promieniami słońca) oraz łapanie słoneczek z pomiędzy chmur. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pokonaj zjeżdzalnię w jak najkrótszym czasie! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się S - zdjęcie |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest łaczenie zawirusowanych komórek. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Biegamy Elvem i probujemy zapędzić króliczki w przepaść. Aby otworzyć dziure trzeba przez nią przeskoczyć. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Upuszczaj cukierki i układaj je dokładnie jeden na drugi, aby zbudować prostą kolumnę. Do opuszczania cukierków używaj lewego przycisku myszy lub spacji. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W grze sprawdzisz swoje sprawne operowanie myszką. Wystarczy kliknąć w odpowiednie miejsce 50 razy w jak najkrótszym czasie. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pomaluj figury geometryczne farbą tak aby je całe zakryć. Przeszkadzać Ci w tym będą latające obiekty. Zniszcz je klikając myszką. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | No tak...niezapowiedziana klasówka, Ty (osoba z kartką na ławce) się nauczyłeś, ale Twój(a) Kumpel(ka) nie miał(a) czasu (osoba z celownikiem na łąwce). Musisz mu (jej) pomóc, czyli podać sciąge. Problem polega na tym, że siedzi nie najbliżej od Ciebie. Przekazywać możesz ją tylko poprzez zaufane osoby tzn. takie, które mają taki sam kolor włosów lub mundurku (jak ta osoba, która w danym momencie ściąge posiada). Uważaj na nauczucielkię, by nie wyczaiła akcji! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Doskonała gra logiczna, wyrabiająca wyobraźnie przestrzenną. Naszym zadaniem jest ułożenie puzzle. Nie będzie łatwo...oj nie! Elementy obracamy spacją, enocześnie trzymając LPM (lewy przycisk myszy) na danym elemencie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Czarny kot próbuje uciec z planszy, ale uwaga! Może on się poruszać tylko po jasnych polach. Twoim zadaniem jest zamalowanie jego drogi na ciemny kolor i uniemożliwienie ucieczki. |