reklama
| Login: | carolyynka88 |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 11.01.2009r. |
| Ost. logowanie: | 11.11.2015, 19:00 |
| Punkty: | 1 343 |
| Wiek | 37 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Twoim zadaniem jest pozostawić na planszy tylko jedną zieloną buźkę. Sterowanie za pomocą myszki. Buźki "zbijamy" przeskakując jedna nad drugą. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | HICIOR! Kolejna odsłona wspanialej gry logicznej Hoshi Saga. Ta mini gierka robi ogromną furorę w Azji i na zachodzie oraz oczywiście na giercowni. Zasady są proste: znajdź gwiazdkę ukrytą w każdym z levelu! Sterowanie za pomocą myszki. Pozostałe części sagi znajdują się tutaj: Hoshi Saga Series |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Usuń z planszy wszystkie pary klocków połączonych mniej niż czterema liniami. |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Stwórz grupy trzech lub więcej baniek tego samego koloru, aby zniknęły z ekranu. Uważaj: strzelanie spowoduje obracanie baniek! Wyczyść planszę, zdobywając jak najwięcej punktów. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał |
| Treść komentarza: | trudna ale fajna 4 |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Twoim zadaniem jest ustawienie elementów jeden na drugim tak, by zachowały równowagę. Sterowanie za pomocą myszki A;D lub Strzałki - rotacja obiektu R - restart levelu Wcześniejsze odsłony tej zabawy znajdują się tutaj: Perfect Balance |
| Treść komentarza: | p lipna 2 |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Naszym zadaniem jest ściągać zwierzaczki po 2 identyczne w pionie lub poziomie znajdujące się obok siebie. |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Gra oparta o zasady fizyki. Wykorzystaj jak najlepiej posiadane elementy i postaraj się, aby kula dotarła w wyznaczone miejsce. Gra wymaga poświęcenia sporo czasu ale każdy pokonany poziom sprawia satysfakcję. W pierwszym levelu należy tak umieścić wszystkie koła, by się ze sobą zazębiały. Sterowanie: Przemieszczanie i obracanie elementów za pomocą myszki. |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Twoim zadaniem jest usunąć wszystkie klocki z planszy. Sterowanie za pomocą myszki. |