reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: chupacabra001

Login: chupacabra001
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 25.11.2009r.
Ost. logowanie: 01.01.2014, 21:59
Punkty: 470
Wiek 45
Status offline
Opis Witam. Na imię mam Krzysztof, zajmuje się kryptozoologią.W skrócie- zajmuję sie gatunkami zwierząt, które nie zostały potwierdzone przez zoologię(Nie potwierdzono ich istnienia, są tylko dowody świadków).Jest to robota bardzo ciekawa, wymagająca odwagi i odporności na adrenalinę ;).Wyobraźcie sobie, że idziesz sam, nocą, przez dżunglę w poszukiwaniu zwierza-krzyżówki wampira, kangura i psa, który może Ciebie zaatakowac. Prawa Murphyego 1. Złota zasada Murphy'ego - zasady określa ten kto ma złoto. 2. Jeżeli coś może się nie udać - nie uda się na pewno. 3. Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy. 4. Trudne problemy pozostawione same sobie, staną się jeszcze trudniejsze. 5. Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz. 6. Druga kolejka jest zawsze szybsza. 7. Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie. 8. Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy. 9. Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia - głupcy są zbyt pomysłowi. 10. Światełko w tunelu? - To reflektory nadjeżdżającego pociągu. 11. Natura zawsze stoi po stronie Zła. 12. Nie wierz w cuda - polegaj na nich! 13. Każdy może ustalać nową regułę. 14. Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza. 15. Nieważne jak dobrze wykonasz robotę, twój szef i tak będzie chciał byś ją poprawił. 16. Uśmiechnij się, jutro będzie gorzej. 17. Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. 18. Najlepszą metodą do zainspirowania odkrywczych myśli, jest zaklejenie koperty. 19. Wszystko zabiera znacznie więcej czasu, niż by się wydawało. 20. Zawsze kiedy masz właśnie coś zrobić, okazuje się, że najpierw musisz zrobić coś innego. 21. Każde rozwiązanie rodzi nowe problemy. 22. Głupcy są tak pomysłowi, że niemożliwe jest stworzenie czegoś, z czym każdy głupi sobie poradzi. 23. Matka Natura jest suką. 24. Rzeczy ulegają zniszczeniu, wprost proporcjonalnie do swej wartości. 25. Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie. 26. Jeżeli wydaje ci się, że już gorzej być nie może - na pewno będzie. 27. Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz. 28. Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie źle też się mylisz - będzie jeszcze gorzej. 29. Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy. 30. Jeśli coś się wydarza to znaczy, że jest to możliwe. Zatem w walce między tobą, a światem, stań po stronie świata. 31. W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi. 32. Każdy przedmiot niezależnie od położenia, może w dowolnej chwili zadziałać w zupełnie nieoczekiwany sposób z przyczyn, które są albo całkowicie niejasne, albo zupełnie tajemnicze. 33. Wymiary będą zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach. 34. Każdy przewód przycięty na długość, okaże się za krótki. 35. Układ zabezpieczający zniszczy układ zabezpieczany. 36. Cokolwiek zostanie upuszczone na układ elektroniczny, spadnie zawsze tam gdzie wyrządzi najwięcej szkody. 37. Stopień głupoty twojego postępowania, jest wprost proporcjonalny do liczby przyglądających ci się osób. 38. Prawdopodobieństwo wyczerpania się baterii, jest wprost-proporcjonalne do zapotrzebowania na kalkulator. 39. Tranzystor zabezpieczony przez szybko działający bezpiecznik, zabezpieczy go - paląc się w pierwszej kolejności. 40. Element wybrany losowo z grupy o 99-procentowej wiarygodności, będzie należał do pozostałego procenta. 41. Ciężar upuszczonej części jest wprost proporcjonalny do ceny obszaru uderzonego. 42. To czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc. 43. Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć. 44. To co może się nie udać, nie uda się na pewno. 45. Nie uda się nawet wtedy, gdy właściwie nie powinno się nie udać. 46. Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty. 47. Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny. 48. Niejasność jest wielkością niezmienną. 49. Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane. 50. Wszystko ulega rozkładowi w najmniej odpowiednim momencie. 51. Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami. 52. Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości - ignorancja, głupota, komitety normalizacyjne, oraz ludzie sprzedający komputery. 53. Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe, powszechne oraz testy komputerowe. 54. Systemy złożone wykazują skłonność do zakłócania realizacji własnych funkcji. 55. Systemy złożone wykazują skłonność do popełniania kompleksowych błędów. 56. Zaś systemy proste wykazują skłonność do popełniania kompleksowych błędów. 57. Nowe systemy produkują nowe błędy. 58. Stare systemy produkują tak nowe, jak i stare błędy. 59. Człowiek pracujący z komputerem, nie postępuje zgodnie z wymaganiami komputera. 60. Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich. 61. Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste, ponowne jego złożenie, tak żeby działało, jest niemożliwe. 62. Wszystko co zostało złożone, ulegnie wcześniej czy później rozkładowi. 63. Każdy skomplikowany montaż wymaga trzech rąk. 64. Każdy prosty montaż wymaga czterech rąk. 65. Sprawy pozostawione same sobie, zmieniają się ze złych na jeszcze gorsze. 66. Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre są kompatybilniejsze od innych. 67. Twój jest zawsze mniej kompatybilny. 68. Pustą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie. 69. Długo i bezskutecznie możesz przeszukiwać także pełną dyskietkę. 70. Wniosek - każdą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie. 71. Komputer służy do tego aby ułatwić ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał. 72. Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których od niego wymagamy. 73. W świecie komputerów żadna awaria się nie kończy, ponieważ przechodzi zawsze w następną. 74. Awaria komputera wyczekuje cierpliwie na najbardziej niedogodny moment, aby bezlitośnie zaatakować. 75. W pracy z komputerem, opieranie się na jakichkolwiek zasadach jest błędem. 76. Drobne awarie nie isnieją, jeżeli miała jednak miejsce drobna awaria, oznacza to, że nie poznałeś jeszcze jej rzeczywistych rozmiarów. 77. Im doskonalej program wykonuje swoje funkcje, tym dotkliwiej cię zawiedzie. 78. Każdy inny program zawodzi tak samo dotkliwie. 79. Tylko niepotrzebny nikomu program, działa bez zakłóceń. 80. Masz zawsze o jeden wirus więcej niż sądzisz. 81. Program kalkulacyjny, który daje właściwy i przyjazny wynik - kłamie. 82. Wyjątki są liczniejsze od reguł. 83. Od wszystkich uznanych wyjątków isnieją wyjątki. 84. Jeżeli opanowałeś już wszystkie wyjątki, to nie pamiętasz jakich reguł dotyczyły. 85. Prawidłowo napisany tekst pojawi się tylko wtedy, kiedy napiszesz go ręcznie. 86. Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje. 87. Jeżeli coś może się popsuć w wielu miejscach, to pierwsze uszkodzenie wystąpi tam, gdzie wyrządzi największe szkody. 88. Jeżeli przewidziałeś cztery możliwe awarie i zabezpieczyłeś się przed nimi, to natychmiast wydarzy się piąta, na którą kompletnie nie byłeś przygotowany. 89. Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś. 90. Klientowi nigdy nie przyjdzie na myśl ile kosztuje projekt, tylko ile można na tym projekcie zaoszczędzić. 91. Jeżeli udało ci się wprowadzić w programie wymagane przez klienta poprawki, wtedy on z nich zrezygnuje. 92. Żaden klient nie wie czego właściwie chce. 93. Każdy klient wie dokładnie czego nie chce. 94. Żaden klient nie chce tego co masz już gotowe. 95. Nie wie także co chciałby mieć zamiast tego. 96. Klient, który najmniej płaci, marudzi najwięcej. 97. Klient żąda największych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już gotowy. 98. Na polecenie "napisz tak lub nie" użytkownik wpisuje "tak lub nie". 99. Na polecenie "wciśnij Enter" użytkownik wpisuje "Enter". 100. Na polecenie "naciśnij dowolny klawisz", użytkownik naciska na klawisz "reset". 101. Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych. 102. Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki. 103. W zespole programistów każdy ma genialny plan rozwiązania problemu. Wszystkie plany się wzajemnie wykluczają i żaden nie prowadzi do poprawnego rozwiązania. 104. Liczba osób w zespole programistycznym ma tendencje wzrastające, niezależnie od ilości pracy. 105. W każdym programie błędy wykazują skłonność do występowania w tym miejscu, które sprawdzasz jako ostatnie. 106. Każdy program, który się dobrze zaczyna - kończy się źle. 107. Program który zaczyna się źle, kończy się przerażająco. 108. To co wygląda łatwo - jest trudne. 109. To co wygląda trudno - jest niemożliwe. 110. To co wygląda na niemożliwe - potrafi rozwiązać moja teściowa i to bez pomocy komputera. 111. Każdy programista przybywający z innego miasta jest fachowcem. 112. Idealny fachowiec wie absolutnie wszystko o niczym. 113. Każda formuła i każda stała muszą być traktowane jako zmienne. 114. Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do życzenia. 115. Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym do pracy w systemie Windows 95, są jednak bardzo pomocne. 116. Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie do momentu niczym nieuzasadnionej utraty danych. 117. Interaktywne, multimedialne aplikacje DOSa zwieszają się same, podczas gdy interaktywne, multimedialne aplikacje Windows, zawieszają się natychmiast po dowolnej ingerencji użytkownika. 118. Po rozłożeniu i złożeniu skomplikowanego mechanizmu zawsze pozostanie trochę części, a mechanizm prawdopodobnie i tak zadziała. 119. Rozmiary skaleczenia żyletką podczas golenia, są wprostproporcjonalne do doniosłości wydarzenia, które jest tego powodem. 120. Druga kolejka posuwa się szybciej. 121. Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi - ale tak należy obstawiać. 122. W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać, niż potem z tego wyplątać. 123. Nie istnieje taki problem - bez względu na to jak by był skomplikowany - który po bliższym zapoznaniu nie okazałby się jeszcze bardziej skomplikowany. 124. Dylemat Główny - optymista wierzy, że żyjemy w najlepszym ze światów, pesymista obawia się, że może to być prawdą. 125. Prawo Niewypowiadania - jeśli wypowiesz coś dobrego, na tym się skończy. Jeśli wypowiesz coś złego, na pewno się spełni. 126. Prawo Oczekiwań - negatywne oczekiwania rodzą negatywne wyniki. Pozytywne oczekiwania rodzą negatywne wyniki. 127. Jeśli wróg jest w zasięgu strzału, ty również. 128. Nadlatująca salwa zawsze ma pierwszeństwo przejazdu. 129. Staraj się nie wyglądać podejrzanie - to przyciąga ogień. 130. Zawsze jest jakieś wyjście. 131. Najlepsze wyjście jest zawsze zaminowane. 132. Staraj się wyglądać niepozornie - może przeciwnik ma mało amunicji? 134. Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów. 135. Ataku należy oczekiwać w następujących sytuacjach: - kiedy jesteś ugotowany - kiedy jesteś nie przygotowany. 136. Otaczaj się towarzyszami broni - przeciwnik będzie miał wybór celów. 137. Pozorowany atak, który tak mądrze zignorowałeś, okaże się głównym uderzeniem. 138. "Postrzał w pierś z perforacją płuca" - twój organizm mówi ci abyś zwolnił. 139. Jeśli natarcie posuwa się bez przeszkód - właśnie wchodzisz w pułapkę. 140. Nie ściągaj na siebie ognia, to denerwuje sąsiadów w okopie. 141. Wszystkie zamówienia wojskowe powierza się najtańszym oferentom. 142. Największe zagrożenie na polu walki stanowi oficer z mapą. 143. Od ostrzału nieprzyjaciela celniejszy jest tylko ostrzał własnej artylerii. 144. Im głupszy dowódca, tym trudniejsze zadania mu powierzają. 145. Pociski smugowe - metoda sygnalizowania nieprzyjacielowi własnej pozycji. 146. W razie wątpliwości opróżnij magazynek. 147. Nigdy nie chowaj się w leju z odważniejszym od ciebie. 148. Jeśli brakuje ci wszystkiego z wyjątkiem wrogów, to znaczy, że bitwa trwa. 149. Po opanowaniu obszaru nie zapomnij powiadomić o tym przeciwnika. 150. Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem. 151. Części składowe wysyła się osobno do losowych pododdziałów. 152. Cokolwiek robisz, zawsze możesz dostać kulkę. Nawet gdy nie robisz nic. 153. Wszystkie prawa Murphy'ego są optymistyczne.

środa, 23.12.2009r.

chupacabra001 zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Gra na znanym i lubianym schemacie obrony twierdzy, którą rozbudowywać możemy o dodatkowe systemy obronne i lepsze fortyfikacje.
chupacabra001 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Zbiór najlepszych leveli stworzonych przez samych graczy w grze Bloons Tower Defense 4. Możliwe, że Twoja plansza jest wśród tych wybranych!
Zbiór jest na bieżąco aktualizowany, więc warto często tu zaglądać.

Jest coś w ludzkiej (i nie tylko) naturze, że z czasem naturalni wrogowie napadają na siebie. Koty kontra psy, lwy kontra hieny czy małpy kontra balony - co nie wiedziałeś, ze małpy i balony są naturalnymi wrogami? W ich środowisku naturalnym, dzikie balony są cichymi, śmiertelnie skutecznymi zabójcami. Po raz czwarty już próbują zdobyć małpie państwo.
Twoim zadaniem jest tak rozstawiać małpie wieżyczki obronne tak, by złe balony nie przedostały się przez Twoje terytorium.

Za każdy przebity balon otrzymujesz pieniądze, które mogą być wydane na inne wieże albo modernizowanie wież już istniejących na bardziej efektywne w walce. Każda wieża ma swoje mocne i słabe strony. Zaczynasz od najprostszej strzelającej strzałkami małpki, która przebijają tylko jednego balona na raz. Jednakże, skromna małpka może być podniesiona do rangi super wieży - ruszyć się szybciej, pokrywać więcej obszaru, etc. Nowością w czwórce są wojska nawodne i powietrzne, które znacznie urozmaicają doskonałą już rozrywkę. Do tego dochodzi opcja produkowania pożywienia dla wojska (plantacje bananowe), których wydajność można obniżyć na rzecz dodatkowych pieniędzy.
Grafika poprawiła się ogromnie np. nowe wzniesienia są bajeczne, muzyka oraz efekty dźwiękowe są takie na jakie wszyscy czekaliśmy... i co więcej - chwyć za myszkę i sam się przekonaj.

Sterowanie za pomocą myszki.

Kolejne gry z serii Bloons znajdują się tutaj: Bloons
chupacabra001 skomentował
Treść komentarza: Wszyscy tak samo jesteście żałośni.... Spójrzcie na pisownię...

wtorek, 22.12.2009r.

chupacabra001 skomentował
Treść komentarza: Wkrzysio, uspokój się.... robisz z siebie idiotę... Jaszczur, gdybyśmy nie pisali, to ten dzieciak spamowałby tak, że strona by się nie otwierała...

poniedziałek, 21.12.2009r.

chupacabra001 skomentował
Treść komentarza: Żenada.... Krzysio, musisz miec bana, bo piszesz bez sensu i zacinasz mi neta...Taka rada na życie- "Jeżeli widzisz silniejszego, omijaj go i popieraj, kiedy już z nim jesteś". Zapamiętaj to do końca życia... Działa, ale po jakimś czasie.Harpię nie zobaczysz tak sobie, tylko masz 5% szans, że ją spotkasz.Do teleportu?Bo tak lepiej, nie spi********* gry...Jak spotkac Felvę? Srak... Jak wygrac na arenia.... Wpisz sobie żal . pl, to będzie strona dla Ciebie, w sam raz...Disneyland? Co ty Pie****sz za głupoty? Naucz się angielskiego, potem pogadamy... Bo tak jest w grze, kurde, co ja, autorem jestem tej gry? Wejdź na gamerdisclaimer i wejdź sobie, a nie, że zadajesz jakieś bezsensowne komentarze.... Jak masz problemy z językami obcymi, korzystaj z google tłumacza. Sorka za takie zachowanie, ale cóż.... Wkiurzające to trochę...

niedziela, 20.12.2009r.

chupacabra001 skomentował
Treść komentarza: Krzysio, nie pisz tak bez sensu, Ameryki to ty nie odkryłeś...Exp jest liczony tak: Level x 100. Czyli sirath ma 60 poziom, 60 x 100 wyjdzie 6000... Więc jest dobrze...A harpia wygląda mniej więcej tak: Kobieta, rudawe włosy, srebrna skóra, jak ją trzepniesz, to albo się leczy, albo ucieka, a po niej masz tylko słaby kij dający intelekt...Chyba z 3 int.i 2-5 obrażenia, chyba tak.

sobota, 19.12.2009r.

chupacabra001 skomentował
Treść komentarza: No, to się tochę napiszę.... Z darkmoon Faire się nie da wydostac... Trudno, nie trzeba było wchodzic w ten portal, nie przed 24 poziomem. I nie spamuj... Za to banują...Juskam, najpierw Gra, potem oceniaj, prosta zasada. ZAbicie harpii 1 ciosem nie jest trudne, jeżeli masz doświadczenie i umiejętnosci. Musisz miec minimum 110 many i sru, zamieniasz w owcę i pyroblast.... Masz więcej agi, to cold blood. Kiedy bedziesz miał 20 poziom, to w Zul'Gurub(Na końcu dżungli) Jest w końcu uwięziony stworek. Bierzesz dynamit i go uwalniasz.Także w kopalni, na końcu koło maga jest skrzynka. Bierzesz dynamit i masz świeczkę. Przy zdobyciu 20 poziomu, kup od stworka w dżungli za 55 gold "Blood Talisman" Dzięki nie mu(Kiedy go założysz) Na końcu kopalni, gdzie były szczury, powinien pojawic się portal(Jeżeli się nie pojawi, to wejdź jeszcze raz do kopalni). Tam jest Hardcore.Jest Onyxia(Smok, co ma chyba 9000 hp i wali po 1000-2000). Powodzenia! PS: Popraw ortografię...

poniedziałek, 14.12.2009r.

chupacabra001 skomentował
Treść komentarza: Artur, kupic go... kup 3- do klatki w Zul'gurub, do wysadzenia wejścia do kopalni i do skrzynki koło ostatniego szczura w kopalni. Dynamit kupujesz u tego, co uratowałęś życie przed czarnym wilkiem i kupiłeś mild spices dla kethina. Powodzenia!

niedziela, 13.12.2009r.

chupacabra001 skomentował
Treść komentarza: Jeszcze musisz miec charyzmę...

sobota, 12.12.2009r.

chupacabra001 skomentował
Treść komentarza: 740600- zielonymi na trudnym w 119 tur I kto rządzi- Chupa rządzi A co do gry.... Graficznie nic nie powiem, 2D, w końcu...Grywalnośc jest spoko, dam 5.Fajnie zrobili, że są morale. Jest to dosyc ważne w bitwach. Nie ilośc, tylko jakośc tworzy siłę...Sterowanie banalne, nic skom;likowanego, normalne, 5/5. Nie ma co, 5/5 i do ulubionych... Czasami można włączyc umysł
Polecamy: