reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: chwilka

Login: chwilka
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 07.11.2008r.
Ost. logowanie: 19.06.2012, 11:24
Punkty: 1 250
Wiek 42
Status offline
Opis

poniedziałek, 16.02.2009r.

chwilka skomentowała
Treść komentarza: banalne jak na grę logiczną to 2
chwilka skomentowała
Treść komentarza: fajna, prosta i przyjemna gierka, tak jak i inne z tej serii, sądzę że dawanie instrukcji mija się z celem ode mnie 5/5

piątek, 13.02.2009r.

chwilka skomentowała
Treść komentarza: super gierka ode mnie 5 i nawet ma 2 zakończenia
chwilka skomentowała
Treść komentarza: 214 to dobry kod, tylko by móc go wpisać trzeba najpierw włożyć dysk do kompa pojawia sie napis TIE- 214 (ilość kresek w kazdej literce)
chwilka skomentowała
Treść komentarza: i zaznaczyć te czarne, pamiętając na którą str sześcianu patrzymy (jak któś mimo to nie umie to podpowiem: 1 kolumna-druga kratka, 2 kolumna-pierwsz kratka,3 kolumna-pierwsza i gruga kratka) 18.bierzemy widok na tv i klik w podłogę, wkładamy kątownik, klik w niego-otwarła nam się podłoga, klik w wadraty i zaznaczamy odpowiedniekratki -oglądamy że coś sie stało w ciemnym pokoju 19.idziemy tam i na schody i koniec
chwilka skomentowała
Treść komentarza: 11. wpisujemy kod:rok z kalendarza-1+pierwsza liczba z rolety,następne cyfry kodu to druga i trzecia liczba z rolety, otwieramy szafkę i mamy zapalniczkę 12. bierzemy widok na dwa czerwone filary i klikamy w prawą czarną stopkę, wkładamy klucz (coś tak się napisze) 13.zapalniczkę na podgląd-otwieramy i zapalamy, teraz świeczki na podgląd i zapalamy 14.bierzemy widok na domek i stawiamy przed nim świeczki(na tych jasnych kółkach) 15.klik w domek- otworzył się i klik w pudełko z prawej str na dole, śrubokrętem odkręcamy kątownik od podłoża dalej rozkręcamy kątownik od pudełka 16.idziemy do jasnego pokoju, bierzemy widok na tv, przybliżamy, zmieniamy śrubokręt na płaski, pudełko na podgląd, otwieramy śrubokrętem i klik w pilota 17. na tv pokazuje sie sześcian (teraz potrzeba trochę wyobraźni ) strzałka wskazuje od której str należy na niego spojrzeć (jak ktoś nie umie zapamiętać to narysować sobie kwadrat podzielony na 9 kratek
chwilka skomentowała
Treść komentarza: oto pełna instrukcja,bo widzę ze nie wszyscy sobie radzą: 1.przybliżenie do rolety,klik w mały napis i zanotujcie sobie te trzy liczby,potem klik z jej prawej str na dole przy zwinięciu i wyjmujemy laskę 2.z szafy śrubokręt 3.laskę na podgląd, klik w czarną końcówkę i rozkręcamy śrubokrętem- mamy długą laskę 4.tą laską ściągamy statuetkę z półki 5.śrubokręt na podgląd klik na śrubokręt przy trzonku-on się wyjmie, klik na końcówkę i mamy krzyżak, klik z drugiej str końcówki aby włożyć trzonek .6. statuetka na podgląd, klik w nią z prawej str i odkręcamy śrubokrętem śrubki - mamy klucz 7. kluczem otwieramy drzwi i wchodzimu do ciemnego pokoju 8.klik w szufladki (kratki),w środkowym rzędzie druga od dołu szuflada klik i bierzemy świeczkę 9.klik raz do tyłu, raz w prawo i w prawą str domku przy jego rogu mamy drugą świeczkę 10. klik na prawo od domku i z prawej strony na dole jest ciemny prostokąt i klik w niego

czwartek, 12.02.2009r.

chwilka skomentowała
Treść komentarza: fajna gierka, oczywiście 5 (choć pierwszy raz też przeszłam z brzydką łazienką )
chwilka skomentowała
Treść komentarza: ale sympatyczna gierka aż miło pograć oczywiście 5

środa, 11.02.2009r.

chwilka skomentowała
Treść komentarza: dobra gierka, z początku trochę nudnawa (bo prosta) ale od 18 lvl trochę już trzeba pokombinować 3,5
Polecamy: