reklama
Login: | czarnooki |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 28.08.2007r. |
Ost. logowanie: | 03.04.2009, 15:18 |
Punkty: | 94 |
Wiek | 38 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wojenna gra strategiczna. Jesteś dowódzcą, wydajesz polecenia na polu bitwy. Droga do zwycięstwa. Troche się ładuje (5MB) |
Treść komentarza: | 60 lvl - ile można xD ... |
Treść komentarza: | Bierzemy przyczepioną do tablicy korkowej kartkę (można pomazać tablice markerem) Obok drzwi do windy znajduję panel (najpierw zdejmujemy pokrywę) klucz umieszczamy w dziurce i wpisujemy kod. Jeśli na kartce z tablicy korkowej jest trapez to wpisujemy 2688, jeśli ciąg znaków to 2976 lub 9710400. Wchodzimy do windy, na lewo mamy guziki – naciskamy ten z łódką. (Każdy inny spowoduje, że ugrzęźniemy w windzie). Gdy drzwi windy się otworzą – uciekamy do lasu i to koniec. |
Treść komentarza: | Teraz idziemy schodami na górę – zabieramy młotek, schodzimy na dół – uderzamy młotkiem w ciemniejszy kwadrat na ścianie i dostajemy się do panelu. Koło 5 Trójkąt 34 Kwadrat 9 Strzałka 144 Gwiazdka 29. Otworzy się tajne przejście. Zabieramy lustro i kładziemy je na miejscu ogniska. Idziemy do nowo odkrytego pokoju i zabieramy pręt, który stoi między ścianą a półką. (możemy rozbić butelkę młotkiem) Używamy pręta by podnieść klucz (tam gdzie był młotek) i by uaktywnić przełącznik znajdujący się pod sufitem przed schodami. Gdy to zrobimy wracamy do tajnego pokoju – kluczem otwieramy dolną szufladę a następnie znajdujące się w nim pudełko (i=1, ii= 2, iii=2, I=2, II=1, III=2) Bierzemy klucz do windy. |
Treść komentarza: | Zaczynamy=) Raz w prawo, w szczelinie przy ścianie są pałeczki – oglądamy je z bliska – klikając na nie 2 razy – ułożą się w piramidkę (jak na ognisko). Znowu w prawo – bierzemy markera z biurka. Prawo, ze środkowej szuflady wyjmujemy szkło powiększające, a pod szafeczką kartkę papieru. Stawiamy patyczki na oświetlonym kawałku podłogi i wracamy do kosza na śmieci po papierki (dopiero teraz możemy je zabrać) dokładamy je do ogniska, maluje markerem na czarno. Oglądamy szkło powiększające z bliska – gdy je otworzymy możemy nim rozpalić ognisko. Zacznie się tlić i tyle. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra typu ecape. Tym razem jestesmy uwięzieni w starym pełnym pajęczyn pomieszczenia. |
Treść komentarza: | Dostajecie monetę, połączcie sznurek z monetą i wrzućcie ja do jednorękiego bandyty. Teraz czeka was trochę zabawy by wylosować 3 takie same znaczki - ale nie byle jakie => dziewiątka (9) z dodatkowym ogonkiem. Gdy się to uda - dostajecie klucze i wychodzicie |
Treść komentarza: | Wyciągamy z środkowej szuflady sznurek (czy strunę) bierzemy młotek, rozbijamy butelkę, zabieramy nuty. Teraz wcielamy sie w Szpilmana i naciskamy klawisze (ponumerujcie je sobie od lewej do prawe od 1 do 13) I kolejno 1, 6, 7, 1, 12, 10, 7, 6, 6, 6, 1, 1, 6, 4, 3, 1, 1, 10, 5, 3, 1, 7, 8, 8, 8, 1 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Strzelanka z małymi ludzikami. Pomimo prostej grafiki, gra jest całkiem przyjemna. Sterowanie: WSAD - poruszanie się, myszka - cel i strzał, R- ładowanie broni. |
Treść komentarza: | Gra na 5 minut=] |