reklama
Login: | dalother |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 12.11.2007r. |
Ost. logowanie: | 08.06.2024, 19:57 |
Punkty: | 41 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | 5/5 jak za każdą grę tej serii, choć poprzednie części były lepsze |
Treść komentarza: | Fajna gra, ale niezbyt fajny system poruszania. |
Treść komentarza: | Dość prosta gierka... Daję opis przejścia: Idziemy do pokoju z łóżkiem i szafką nocną (?). Najpierw zaglądamy pod poduszkę skąd wyciągamy CZERWONY KLUCZYK. Następnie zaglądamy pod łóżko, a stąd wyjmujemy PILOT. I jeszcze raz spoglądamy na ramę od łóżka, nad poduszką. Zabieramy stąd ŚRUBOKRĘT. Teraz zaglądamy do lewego kółka szafki nocnej, skąd zabieramy NIEBIESKI KLUCZYK. Kierujemy się teraz do pokoju z 2 szafkami. Zabieramy stąd HERBATĘ i używamy po kolei kluczyków, dzięki którym zdobywamy OBCĘGI oraz HERBATĘ (niebieski kluczyk) i ŁOM oraz ponownie HERBATĘ. Używamy łomu na środkowej półce szafki obok, a stąd zabieramy CZERWONĄ KULKĘ. Idziemy do pokoju z radiem i monitorem. Zabieramy stąd HERBATĘ, która leży na półce. Następnie używamy obcęgi na radio i zdobywamy UCHWYT. Przybliżamy kamerę na metalowe pudełko i używamy śrubokrętu. Ustawiamy tutaj wyraz "ESCAPE" (po zgaszeniu światła w tym samym pokoju pojawia się ten napis), naciskamy ponownie na skrzynkę i wyjmujemy ŻÓŁTY KLUCZYK. Po raz ostatni przybliżamy ekran, naciskając na punkt obok czarnej szafki, a w ten sposób znajdujemy się na tyłach owego przedmiotu. Stąd zabieramy LUPĘ. Idziemy do pokoju z obrazkiem, drzwiami i notesem. Używamy pilota na klimatyzacji (?), a stąd zabieramy GUMKĘ, którą od razu używamy na kreskach w zeszycie. Naszym oczom ukazuje się STRZAŁKA. Przybliżamy teraz obrazek i używamy lupy do powiększenia ZNAKU znajdującego się w prawej-górnej części. Zapamiętujemy to, gdyż zaraz będzie nam potrzebne. Idziemy do pokoju z łóżkiem i przybliżamy ekran na mini-sejf. Wprowadzamy kombinację: duży znak - gwiazdka, mały znak - kółko, po czym otwieramy go i wyjmujemy ZIELONĄ KULĘ. Przybliżamy ekran jeszcze raz, ale tym razem na szafkę nocną. W puste dziurki wsadzamy uchwyt od radia i wyjmujemy NIEBIESKĄ KULKĘ. Ponownie idziemy do pokoju z 2 szafkami i używamy żółtego klucza, zdobywając w ten sposób ostatnią już HERBATĘ oraz MŁOTEK. Udajemy się do pokoju z obrazkiem, drzwiami i zeszytem. Używamy młotka na ścianie poniżej włącznika/wyłącznika światła. Stąd wyjmujemy ŻÓŁTĄ KULKĘ. Wracamy do pokoju z monitorem i przybliżamy na niego ekran. Wsadzamy kulki w takiej kolejności: zielona, żółta, niebieska, czerwona. Na ekranie ukazują się nam dziwnie ułożone CYFERKI. Idziemy do pokoju z drzwiami i przybliżamy ekran, by móc wpisać wyjściowy kod. Ustawiamy cyfry w takiej kolejności: 3, 9, 4, 5 i naciskamy czerwony przycisk, który po chwili zmienia się kolorem w żółty. Oddalamy ekran i naciskamy na klamkę. Wychodzimy z zamkniętego pokoju... Pozdrawiam! |
Treść komentarza: | Niesamowita - 5/5. Dla niedowiarków - mogę podać zakończenie + opis przejścia . |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Gra na podstawie filmu "Alvin i wiewiórki". Pomóż Alvinowi zachować porządek w kuchni. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Treść komentarza: | lipa - 2. Wiewiór za wolno się rusza i w ogóle jedyne co robi się to łazi od lewo do prawo! |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zamróź wszystkie potwory poprzez rzucanie w nie śniegiem, a następnie zepchnij kulę śniezną na wrogów, by wydostać z nich zabawki. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - skok S - strzał |
Treść komentarza: | Nie działa - 1 |
Treść komentarza: | Nic ciekawego to w tej grze nie ma szczerze mówiąc. Daję 2! Jest wiele takich gier i są o wiele lepsze! |