reklama
Login: | daniel130 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 02.02.2012r. |
Ost. logowanie: | 04.09.2024, 14:06 |
Punkty: | 3 678 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Pomysły na zabicie Springera? Podoba mi się! Nie-ambitna i mało śmieszna, ani {niezbyt} pożyteczna gra, ale "inspirująca - 3/5. |
Treść komentarza: | Mimo wszystko, dowiedziałem się, jak to przejść. Na początek trzeba jeszcze wiedzieć, że ten "kluczyk" w prawym górnym ekranie to lupa do powiększania niektórych rzeczy i inwentarza i trzeba trafiać w odpowiednie miejsca {gdy się klika} oraz by użyć czegoś musimy najpierw na to kliknąć, aby zaznaczyło się obwódką. Poza tym, żeby nasza niewiadoma postać mogła coś zrobić, musimy najpierw jej "udowodnić", że jest to konieczne. 1)Obklikaj bok kosza (na ziemi), będzie tam łyżka. Po powiększeniu jej odwróć ją i będzie tam cyferka (u mnie 7). 2)Obróć się o 180° i spróbuj dosiegnąć czegoś, co wygląda na małą przegrodę nad półką z łódeczkami (właśnie udowodniłeś, że potrzebujesz na czymś stanąć, by jej siegnąć). Teraz rozejrzyj się za 2 stołkami. 1 Postaw pod tą półką. 3)Kliknij znów na "przegrodę" - to karteczka. Miedzy podstawą a żaglem II łódeczki od lewej, na jej lewej połowie znajdziesz kod (u mnie to 478). 4)Obróć się w prawo i weź chochlę ze ściany. Otwórz beczkę i napelnij chochlę wodą. Wylej ją do otworu na ziemi i zabierz rurę. 5)Wróć w lewo i naciśinij w wolną przestrzeń między podstawą, a tym co wygląda na manekina-rzeźbę. Spróbuj zdziałać coś, gdzie są te ślady (właśnie udowodniłeś, że ręcznie tego nie ruszysz). Wróc do skrzynki z narzędziami i wyjmij dłuto. Użyj go na tych śladach. Teraz użyj rury i zabierz klucz. 6)Użyj sejfu - wsadź do otworu rurę, a do niej klucz. Wstukaj wynik działania 2*twoja LICZBA+twoja CYFRA (możesz wyjąć rurę). 7)Zabierz literkę i użyj jej w zamku lewych drzwi. 8)Idź w lewo i otwórz kłódkę. Kod to 5723 (niewazne dlaczego - okropność dla nielubiących matmy) i chyba trza go wpisać bez robienia "okrążeń" po "przeskoczonych" cyfrach. Teraz można otworzyć szufladę. 9)Użyj literki na II zamku i wyjdź. |
Treść komentarza: | @daniel130: Dowiedziałęm się że japońska. |
Treść komentarza: | Zwykły bilard, dość realistyczny. Nie znam się na grach sportowych... 4/5. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Sprawdź jak radzisz sobie w bilarda! Sterowanie za pomoca myszki. Aby uderzyć kliknij na napis Strike u góry ekranu. |
Treść komentarza: | @daniel130: I jeszcze brak przycisku "start", a kwestię żyć zroumiałem - to licznik możliwych kraks. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | W grze jedziesz na rowerze i omijasz napotkane Ci przeszkody. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Treść komentarza: | Gra na sucho, grafika nie pozostawia mi nic do życzenia - to po prostu własny styl. Rogrywka kompletnie nie przypomina prawdziwego wyścigu - 1 zawodnik, same przeszkody i dopalacze, żeby nie padł. Tak czy siak, nie ginąłem po wpadnięciu na 1 przeszkodę, ale dopiero gdy mi pasek spadał do 0. Mimo iż pisało tam, że mam 3 życia, po całkowitym opadnięciu wskaźnika jest koniec gry, bez możliwości restartu ponownej próby (chyba że odświeżyć stronę). 3/5. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wystrzel szopy w słodką podróż po pączki! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoja ukochana została porwana, musisz ją uwolnić. |