reklama
Login: | darkmatiux |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 12.06.2009r. |
Ost. logowanie: | 16.06.2009, 17:41 |
Punkty: | 95 |
Wiek | 24 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Turowe RPG walki. Musisz pokonać bossa, masz dwóch ludzi - jeden specjalizuje się w walce, a drugi w leczeniu i magii. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ograj Suzzanę, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra hazardowa utrzymana w klimacie dzikiego zachodu. Zostań mistrzem pokerowych rozgrywek i zarób jak najwięcej kasy. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Postaw pieniądze, obserwuj uważnie pudełka i odgadnij, pod którym z nich znajduje się czerwona kulka. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pokonaj krupiera i zgarnij jak największą gotówkę. Blackjack to odpowiednik polskiej gry w oczko. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo dobra strzelanka oferująca wiele trybów rozgrywki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zostań jedynym sprawiedliwym i zaprowadź porządek na Dzikim Zachodzie! Powybijaj poszukiwanych bandytów i ich bandy. Sterowanie: Strzałki lub W,S,A,D - poruszanie się Spacja - butelka z naftą Myszka - celownik LPM - strzał |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jesteś zabójcą, który wykonuje zlecone misje. Strzelanka jest bardzo rozbudowana, strzelasz, myślisz, jeździsz autem... Za zarobione w trakcie misji pieniądze możesz kupować uzbrojenie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomóż laboratoryjnemu szczurowi pokonać labirynt i dotrzeć do sera w wyznaczonym czasie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - rzut okiem na labirynt |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Międzynarodowa agencja kosmiczna wraz z amerykańską NASA testuje nowy rodzaj wahadłowca i jako że to Ty jesteś najlepszym pilotem oblatywaczem, to właśnie Tobie przypadł zaszczyt odbycia pierwszego lotu. Musisz więc wystartować, wzbić maszynę w górę oraz odlecieć jak najdalej od bazy, dostarczając naukowcom wszystkich niezbędnych informacji, aby można było poprawić źle działające systemy, zanim rakieta zostanie oddana do użytku. Postaraj się więc uzyskać jak najlepszy wynik, bowiem od tego zależy życie przyszłych astronautów. |