reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: dzumin

Login: dzumin
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 28.07.2008r.
Ost. logowanie: 08.08.2013, 14:50
Punkty: 101
Wiek 40
Status offline
Opis

sobota, 09.08.2008r.

dzumin skomentował
Treść komentarza: 3387 w 11lvl wicej nie gram

piątek, 08.08.2008r.

dzumin zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Lataj samolotem i zestrzel wrogów uważając, aby oni cię nie zastrzelili...
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
A;S;D - atak
dzumin zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Zniszcz wszystkie elementy, które Cię atakują!

wtorek, 05.08.2008r.

dzumin zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Nie drażnij pingwina - chyba że życie ci nie miłe.

poniedziałek, 04.08.2008r.

dzumin zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Sprawdź jak dobrze Ci idzie gra w piłkę nożną. Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - strzał

sobota, 02.08.2008r.

dzumin zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Nowatorska, pełna zagadek zabawa dla miłośników ćwiczenia szarych komórek.
Za pomocą armatnich kul oraz znadjduących się na planszy przedmiotów doprowadź piłkę do wyjścia.

Sterowanie:
A;D lub Strzałki - obracanie planszy
Myszka - celownik
LPM - strzał

środa, 30.07.2008r.

dzumin zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca.

Instrukcja:
Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale.

Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna.
dzumin zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Narysuj swoją trasę tak, by omijając przeszkody zebrać jak najwięcej monet.
Sterowanie:
Myszka - rysowanie trasy
Strzałki - poruszanie się

wtorek, 29.07.2008r.

dzumin zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Gra typu Skeet. Pomóż Eve zestrzelić przedmioty rzucane przez Wall-Ego.

poniedziałek, 28.07.2008r.

dzumin zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Nie zważając na przeszkody i niebezpieczeństwa zbierz wszystkie żółte piłeczki i udaj się do portalu!
Sterowanie:
Spacja - start
Strzałki - poruszanie się
Polecamy: