reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: ekspert

Login: ekspert
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 17.12.2008r.
Ost. logowanie: 03.09.2010, 23:34
Punkty: 3 435
Wiek 39
Status offline
Opis

poniedziałek, 26.01.2009r.

ekspert zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Wkrocz do bajecznego świata Mario.
Sterowanie za pomocą strzałek.
ekspert skomentował
Treść komentarza: Dam 2/5 ale nie przszedłem. Niestety po upadku zaczyna sie od samego początku, a w 2 części są niewidzialne stopnie(do tego strasznie małe) i platfory poruszające się chyba 2 razy szybciej niż Mario(te obrotowe). Poza tym jedyni przeciwnicy to roślinki, które pojawiają się nie wiadomo skąd(nic nie wskazuje ich miejsc ataku).Jeśli chodzi o podobieństwa do orginału, to brak tu dynamiki. Postać porusza się ślamazarnie jak na platformówkę. Nie ma typowego rozbijania murków. Za to są 5 sekundowe duże skupiska monet i dużo poruszających się platform.Gra wydaje się byc słabsza od klasyka i nie warta tego by poświęcać jej czas(lepiej uruchomić innego klona).
ekspert zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Gra typu Bomberman.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - bomba
ekspert skomentował
Treść komentarza: Dam 3/5. W zasadzie nic nowego w temacie bombermana, ale wykonanie całkiem dobre.Bonusy typowe( choć możliwość przesuwania bomby nie jest zbyt często stosowna).Nie są czasowe ani stałe, traci się je po spadku ilości żyć(albo energii w zależności jak kto rozumie symbole serduszka). Przeciwnicy są zróżnicowani, to mają czasową nieśmiertelność, to chwiloy dopalacz poruszania, ale i tak to wszystko już było w podobnych produkcjach. Nawet boss nie jest niczym nowym, ale przynajmniej jest na tyle inteligętny że nie wchodzi w bomby które sam stawia. Ot po prostu całkiem dobry klon Bombermana.
ekspert zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
ekspert skomentował
Treść komentarza: Dam 5/5. Super ewolucja klasycznego Ponga. Paletki to postacie. Każda ma dwie umiejętnoći specjalne które się bardzo różnią miendzy sobą, ale wydają się być dosyć wyważone. Odpowiednio użyte mogą zmienić całkowicie sytuaję na arenie(dlatego kosztują energie).Poza tym na planszach(przypisanych do postaci) zależnie od występującego rzywiołu pojawiają się rożne elementy.Są też bonusy uniwersalne jak regeneracja energii czy punkty.To wszystko tworzy zmienne środowisko, co wpływa na wysoką grywalność i dynamikę rozgrywki. Przydała by sie regulacja poziomu trudności(bo gra jest trochę za łatwa przy odpowienim uzyciu mocy bohaterów), ale zawsze można zagrać w 2 osoby wiec, to nie jest wielka wada.

niedziela, 25.01.2009r.

ekspert zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Aang i jego przyjaciele stają do walki z Zuko. Czy uda się go pokonać wspólnymi siłami?
ekspert skomentował
Treść komentarza: Dam 2/5.Dlatego że Zuko ma nieograniczone i natyczmiastowe wsparcie. Nawet zabicie 3 żołnierzy w 1 ataku kompletnie nic nie daje, główny wróg nie traci tury na ich "wezwanie", czy choćby odrobiny hp. Pojawiają się oni automatycznie i od razu zastępują pokonanych a ich liczba wydaje się byc bez limitu. Avatar też co prawda ma ekipę, ale w porównaniu z tym co dysponuje przeciwnik to to są straszne lenie.A jak mówi przysłowie "i Herkules d... kiedy ludzi kupa" dlatego gdy jest 6 na jednego można wygrać tylko fartem.Nawet kombinacje jakie ma avatar nie pomogą bo za rzadko wychdzą.Teoretycznie Zuko mógłby cały czas blokować a jago armia by w końcu pokonała bohatera, cokolwiek by nie robić. W strategi turowej bardzo ważny jest dobry mechanizm rządzący rozgrywką, ja tu go nie widzę.
ekspert zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Skacząc i biegając po różnych platformach zbieramy monety.
Sterujemy:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - skok
ekspert skomentował
Treść komentarza: Dam 3/5. Trochę krótka, ale ma wszystko co powinna mieć platformówka(niestety żadnych innowacji).Można znaleść bonus od skoku, życia i nieodłączne "pieniążki".Poza tym są klucze,wiadomo najpierw trzba je wziąć by mieć mozliwośc dojś do wyjścia.Są ruchome platformy, w tym i znikające.Są teleporty,choć przydało by się jakies oznaczenie graficzne wyjścia.Czasem trzeba poczekać na odpowiedni układ przeciwników by bezpicznie skoczyć. Często trzeba stanąć ba krawędzi by manewr się udał. A w ostatniej części są spadjące głazy.Czego chcieć więcej od platformówki?(no ewentualnie boss na końcu podniósłby grywalność)
Gracze online (4):
Polecamy: