reklama
Login: | ekspert |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 17.12.2008r. |
Ost. logowanie: | 03.09.2010, 23:34 |
Punkty: | 3 435 |
Wiek | 39 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Całe szczęście bug ze spadaniem w 18 części jest niegrożny gdy się opada na parasolu a części można wybierać z głównego menu. Dzięki temu przeszedłąem grę, i muszę przyznać że w 2 ostatnich częściach rzeczywiście dużo się skacze po platformach(ale wiewiórkami a nie głównym bohaterem co jest o wiele łatwiejsze),ale to nie zmienia mojej wsześniejszej opinii. Zakończenie jest dosyć humorystyczne bo tzreba wystraszyć dwie babcie.A nagroda to... banany tyle że w dużej ilości. Posiadające dziwne właściwości bo po ich konsumpcji pojawia się wizja starego małpiego czarodzieja. |
Treść komentarza: | jakub97. Przejście 15 części. Początek jest prosty przejęcie wiewiórki(można ją nieco zmniejszyć) i zejście na dół w lewy róg do końca, żeby nacisnąć przycisk. Potem tą samą drogą "pocisk" magii wzrostu i powiększyć kamień. Nstępnie podejść do klatki i nacisnąć czerwony przycisk. Potem kawałek w prawo, spaść z platformy i wrócić się kawałek tak by znikły dolne belki i odblokowały przejście.Wtedy opętać nietoperza przelecieć w prawo i do góry, wystrasztć ludzika.I teraz najtrudniejsze część platformowa. Można skakać na początku. Ale na mniejszych belkach po prostu iśc, wtedy parasol się otwiera i chwilę szybuje dopiero potem skok.(Mi sie udało za 4 razem).koniec |
Treść komentarza: | pazur13. Przejście 13 części. Należy użyć czaru wzrostu i wpuścić magiczny obłoczek w otwór prowadzący do góry. Następnie zmniejszyć kamień tak by spadł, zwiększyć by uruchomił przycisk.Przejść magiem w prawo i do góry aż do przycisku.Użyć czru opętania i wypuścić go na wiewiórkę.Przejść nią w lewy dolny róg do przycisku.Użyć czaru wzrostu tak jak na początku na kamieniu.Użyć opętania na nietoperzu i polecieć tak jak wiewiórka ale w prawy róg do przycisku. Droga do bananów będzie wolna. koniec |
Treść komentarza: | Dam4/5. Ale nie jest to platformówka tylko gra logiczno-zręczościowa z krótkim epizodem platformowym. Niestety w 18 lev wystąpił u mnie bug i postać spadła poniżej ostatniej podłogi a funkcji restart tu nie ma dlatego moja ocena może być niepełna. Generlanie poza w miarę łatwym skojarzeniem zwierzak/kamień-przycisk(każdy ma zawsze ten sam kolor) gra polega na zręcznościowym przeprowadzaniu przez wąskie korytarze magicznego "pocisku". Nie ma tu hp ani przeciwników w platformowym tego słowa znaczeniu(jest ludzik jako barykada do pokonania przez nietoperza).Gdy jakaś akcja się nie uda wszystko jest tak skonstruowane że można ją powtarzać do skutku. A jest to ważne bo póżniejsze zadania są na czas, a jeden błąd skutkuje przegraną(to może być lekko irytujące).Poziom trudności jest dobrze wyważony, choć szybko rośnie. Gra nie jest monotonna plansze wyrażnie różnią się od siebie a na póżniejszych poziomach dochodzą nowe elementy. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Odbijaj stworka od kolorowych klocków, aby usunąć je z planszy i zbieraj bonusy. Aby usunąć klocek musisz zmienić kolor stworka na kolor klocka. Sterowanie: Strzałki Lewo/Prawo - poruszanie się Strzałki Góra/Dół - zmiana koloru |
Treść komentarza: | Zgodzę się z carolyynka88 że to nie jest gra logiczna tylko zręcznościowa. I w tej kategorii dam 3/5. Gra jest dynamiczna, trzeba się spieszyć ze zmianą kolorów. Są dwa rodzaje bonusów przyspieszenie skoczka lub multikolor który powoduje kasowanie każdego klocka którego się dotkie. Zbijać platformy można też z boku, niekoniecznie z góry. Trudność w tej grze jest spowodowana głównie blokami zmieniającymi barwy. Ale zawsze robią to w kolejności od góry do dołu którą widać w prawej części ekranu(jest to menu zmiany koloru dla gracza).Warto "kopać" do bonusu multikolor nawet gdy po bokach tworzy się ścianę, bo po jego użyciu można efektywnie ją zlikwidowć. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Przeszkadzaj mężczyźnie w zdobyciu flagi za pomocą budowania przeszkód, tak długo jak to tylko możliwe. Podczas zatrzymania czasu możesz dodawać i usuwać przeszkody. Sterowanie: Spacja - zatrzymanie czasu / start Myszka - ustawianie przeszkód |
Treść komentarza: | Dam 4/5. Za prosty ale całkiem dobry pomysł na rozgrywkę. Blokowanie przeciwnika oraz pomoc swojej postaci w dojściu do mety jest dosyć ciekawe. Poziom trudności jest dobrze dobrany. Zwłaszcza że trzeba analizować drogę naszego zawodnika jak i wroga. Dochodzą jeszcze bonusy jak przyśpieszenie i zarzędzanie maną. Te elementy razem tworzą mieszankę która daje całkiem niezłą grywalność(oczywiście w kategorii gier logicznych, bo fani akcji nie znajdą tu wiele atrakcji)Grafika jest niezbyt dopracowana, ale w grach gdzie trzeba myśleć to nie ma wielkiego znaczenia(w tej kategorii większość produkcji ma ubogą oprawę wizualną) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zagraj w golfa Kubusiem Puchatkiem oraz jego przyjaciółmi. Sterowanie: Wciśnij Lewy Przycisk Myszy, by ustalić siłę udeżenia. |
Treść komentarza: | Myślę że 4 to odpowiednia ocena. Dobrze zrobiony golf.Nic inowacyjnego, ale wszystkie typowe elementy są porządnie wykreowane. Choć przydałby się jakiś wybór kijów. Plansze są różnorodne nie tylko graficznie ale i pod względem trudności. Przeszkody a co za tym idzie sposób ich ominijania nie są monotonne.Czasem trzeba celować na wyższą platformę, kiedy incziej tak by piłeczka zatrzymała się na wysepce pośród bagna. Postać którą sterujemy to pluszak a nie Pudzian, i nie może udażać zbyt mocno. Co powoduje że nie ma tu jednego super strzału(przynajmniej w dalszych etapach)a tzrzeba dobrze celować. Według mnie wyżej wymienione elementy powodują że grywalność jest wysoka, nawet pomimo braku możliwości zmiany kija. |