reklama
Login: | ekspert |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 17.12.2008r. |
Ost. logowanie: | 03.09.2010, 23:34 |
Punkty: | 3 435 |
Wiek | 39 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Gra, w której za pomocą myszki trzeba rysować niesione przez złe elfy znaki (narysowane na paczkach), aby nie dostały do zamku Mikołaja. Sterowanie: Myszka - rysowanie znaków Spacja - super atak |
Treść komentarza: | Dam 4/5.Sterowanie które występuje w tej grze jest dosyć orginalne i żadko spotykane.Co prawda jest to dosyć podobna rozgrywka jak wszelkiego rodzju defense/shooter typu typing.I ten gatunek jest całkiem rozwinięty ale tu nie trenujemy posługiwania się kalawiaturą tylko myszką lub jej odpowiednikiem.Co jest trudniejsze dla autora bo gra musi porównywać kształty w różnych skalach i z drobnymi wadami do orginalnych.Ael tutaj to wyszło nieżle.Wrogowie są zróżnicowani i pod względem trudności i wyglądu.Im większy tym ma więcej znaków do nakreślenia.Atakują zarówno z dołu jak i z góry co podkręca grywalność(ale ten łeb renifera co zasłania ekran to już nie).Poza tym wraz z postępem w grze symbole robią się coraz bardziej skomplikowane, ale żeby nie przeadzać z trudnością można je tworzyć w dowolnym miejcu i skali(nawet przerysowywać) |
Treść komentarza: | kościan defense to gry których celem jest obrana jakieoś obiektu(albo kilku) przed intruzami czy samymi pociskami(najczęściej rakiety).Nie jest zdefiniowane w jaki sposób czy za pomocą czego a tu naprawde jest szeroki asortyment. Dlatego to jest jak najbardziej defense bo bronisz wierzy z prezentami przed goblinami,bałwanami i innym plugastwem. |
Treść komentarza: | To co denerwuje w tej grze to stanowczo za mało czasu.Co powoduje że gra robi się trudna, nawet ulepszenia speedu niewiele dają i skupienie się na jak najszybszym pokonywaniu dystansu z komina dkomina też dużo czasu nie oszczędza.Nawt nie zbieranie kasy z króków, które niestety trzeba zabijać skokiem bo inaczej zadziobią kotka, nie pomaga w znaczącym stopniu. |
Treść komentarza: | Dam 4/5.Wygląda mi to na kolejną część GP Team Challenge.Tak jak i tam nie ma prędkościomierza a szkoda bo lubie patzeć jaką mam prędkość gdy wchodzę w zakręt by obadać jaka jest optymalna(kilka razy przejeżdzam zwiększjąc szybkośc do czasu aż wypadne).Przydały by się hamulce...Poza tym wszystko na plus.Grafika jest dobra i ma fajne efekty jak błoto czy śnieg.Dzwiek tak samo, komentator czy silnik brzmią całkiem realistycznie. |
Treść komentarza: | Gra jest dobra 4/5.Brakuje tylko bardzo ważnej rzeczy:elementu przymusu zakończenia gry w sytuacji gdy gra się słabo.Można było wprowadzic limit czasowy na lev i określona minimalną ilość punktów do zdobycia w tym okresie(bo po miss traci sie multi,a małe bańki są lepiej liczone).Albo po 10 przepuszczonych bańbańkach na jeden poziom były game over.Albo jeszcze jakieś inne restrykcje.Bo w obecnej formie nie widzę końca a więc i punkty mozna nabijać w nieskończoność.A to obniża poziom trudności do 0.Poza tym fajnie że kolor tła się zmienia, bańki lataja z rożnych stron i są bonusy. |
Treść komentarza: | Daje porządne 3.Rzeczywiście dzwięk i grafika wyglądaja jakby były prosto z Pegasusa i jak na obecne standardy to te elementy ocenie na 1.Ale grywalność jest niezła a gra wcale nie jest prosta.Przyznam że próbowałem 5 razy przejść 3 część. Jakby ktoś niedopatrzył na dole ekranu jest pasek który sie zmniejsza wraz z zabitymi wrogami gdy dojdzie do 0 pojawia się boss.(jak to boss,dużo hp i trzeba go zabić)Przeciwnicy(ilość i jakość) oraz boss się zmieniają w każdej części wiec nie jest to monotonne.Zwłaszcza gdy w 3 części pojawiają się samonaprowadzające rakiety robi się ciekawie.Gra ma potencjał ale przydała by się ulepszona wersja z ładniejszą grafą i dzwiękiem oraz z jakimiś ulepszeniami broni i to byłby hit. |
Treść komentarza: | Ktoś napisał że jest to reklama i ja się z tym zgadzam w 100%.Co już sugeruje że ma to być efektowne(dla targetu wiekowego danego produktu), łatwe i krótkie.I rzeczywiście poziom trudności jest zerowy, gracz musi się wykazać opanowaniem myszki,trackballa czy touchpada... i niczym więcej.Dlatego nie jest to gra tylko interaktywny spot.Szkoda pisać, za grywalność 0. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonały miks RPG, platformówki oraz gry zręcznościowej w połączeniu z bijatyką. Wcielasz się rolę rycerza, który ma odwagę stanąć oko w oko z demonami. W trakcie gry nasza postać się rozwija oraz uzbraja w coraz to doskonalsze narzędzia. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się J - atak K - bieganie L - specjal Spacja - wejście do menu umożliwiające nam rozwijanie się postaci. |
Treść komentarza: | Daje 4/5.Zastanawiałem się dlaczego jest w platformówkach a nie w bijatykach,ale rzeczywiście trzeba tu więcej skakać i biegać niż bić.Gra się całkiem dynamicznie i poziom trudności jest w sam raz.Za kolejne ukończenia gry na róznych poziomach dostaje się bonusy +5 statystyk +50 hp i velgear card(do następnej części).Boss ma dwie formy(poza 1 poziomem trudności) i kilka rodzajów ataku zależnie od ilości hp.Im ma mniej tym może używać potęzniejszych ciosów.Dlatego na początku warto ulepszyć miecz póki jego ataki są słabe.Złodzieja można udeżyć 3 razy podczas jego przejścia(co daje 3 klejnoty).Żeby gra się nie ciągneła za długo polecam pakować 2 punkty w str i 1 w dex po każdym lev up.Ulepszanie miecza jest nudne ale jeżeli chce się przejść na master to konieczne. |