reklama
Login: | elek15 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 08.03.2007r. |
Ost. logowanie: | 12.02.2011, 16:31 |
Punkty: | 1 622 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis | :) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zanurkuj misiem w głębinach oceanu i szukaj skarbów. Ikonki na górze ekranu przedstawiają bonusy które musisz zebrać. Pamiętaj że masz ograniczoną ilość tlenu (maska z rurką w prawym dolnym rogu). Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - klawisz akacji (zbieranie skarbów) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Odbij mordeklejkę za pomocą linijki jak najdalej. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Doskonała gra logiczna, w kórej naszym zadaniem jest upuszczenie metalowych kulek (kulki) tak, by zaliczyć na raz określone elementy. |
Treść komentarza: | taka sobie 3 |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pracujemy jako nauczycielka plastyki w szkole. Musimy uczyć dzieci rysunku, pomagać im i robić wszystko by były one zadowolone. Sterowanie myszką. Podaję instrukcję: Każde dziecko przesuwamy kursorem pod samo płótno. Kiedy dziecko czegoś chce, jego prośba pojawia się w chmurce. Np. chce pędzel, to podchodzimy do biurka, bierzemy pędzel i podajemy je dziecku. Pamiętajmy o nalewaniu farby zielonej i czerwonej. Gdy nasz uczeń skończy malować, bierzemy rysunek, wieszamy go na wieszaku zielonym bądź czerwonym w zależności od tego, w jakim kolorze był dany rysunek (za to dostajemy więcej punktów.) W lewej stronie klasy pojawiają się różne wzmacniacze dla nas (banan, napój) oraz rolki - szybko się poruszamy dzięki nim, więc je bierzmy jak tylko się pojawią. Aha! Uważajmy na serduszka dzieci: im ich mniej, tym gorzej. W razie gdy uczeń ma tych serduszek bardzo mało, bierzemy serce z biurka na dole i podajemy je dziecku :) |
Treść komentarza: | klikasz na siebie - domalowujesz sobie trzecie oko i na drzwi - wychodzisz. koniec tej części polecam następne części |
Treść komentarza: | fajna gra 5 i do ulubionych |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | No tak...niezapowiedziana klasówka, Ty (osoba z kartką na ławce) się nauczyłeś, ale Twój(a) Kumpel(ka) nie miał(a) czasu (osoba z celownikiem na łąwce). Musisz mu (jej) pomóc, czyli podać sciąge. Problem polega na tym, że siedzi nie najbliżej od Ciebie. Przekazywać możesz ją tylko poprzez zaufane osoby tzn. takie, które mają taki sam kolor włosów lub mundurku (jak ta osoba, która w danym momencie ściąge posiada). Uważaj na nauczucielkię, by nie wyczaiła akcji! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomóż kursorowi przebyć labirynt. |
Treść komentarza: | 5 ugrzązłem na ostatnim levelu |