reklama
Login: | finek |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 18.02.2009r. |
Ost. logowanie: | 12.10.2010, 00:21 |
Punkty: | 3 815 |
Wiek | 49 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Przejście ze stanu martwego do żywego wymaga silnego eliksiru... Znajdź wszystkie przedmioty z listy, a następnie przeciągnij składniki eliksiru do kotła, aby je zmieszać. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zadaniem jest tak zrzucić miśka, by zdobyć jak najwięcej punktów. Sterowanie: Myszka - zrzucamy miśka Strzałki - zmiana planszy R - reset levelu C - wybór pluszaka B - zmiana koloru obrażeń |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju i zostań bohaterem wśród wojowników. Podstawową umiejętnością wymaganą w tej grze jest umiejętność wyprowadzenia odpowiedniej kombinacji ciosów, tak by gracz przeciwny stracił jak najwięcej energii. Sterowanie odbywa się za pomocą klawiatury. Są dostępne trzy różne kombinacje klawiszy opisane w menu gry. Gra autorstwa Martiego Wonga. Nigdy nie słyszałeś o Martim Wongu? Jest jednym z chińskich twórców gry Little Fighter 2, która jest bardzo popularna już od ponad dziesięciu lat. Porównując grę z poprzednim dziełem Martiego, Little Fighterem 2, można stwierdzić, że styl walki jest niemalże taki sam, ale grafika wygląda o wiele lepiej. Jako nowy element, Marti zamieścił w Hero Fighterze system jazdy konnej - głównie dlatego, że inne popularne gry również taki posiadają. Jednak w większości przypadków jadąc konno jesteś po prostu szybszy, a Twoja postać na koniu wygląda fajnie - ale większość ruchów jest wtedy niemożliwa, a więc nie możesz walczyć. W tej grze jest inaczej: możesz używać specjalnych ciosów i walczyć prosto z siodła. W Hero Fighterze możesz plansze przybliżać i przesuwać pionowo - w efekcie otrzymujesz jeszcze lepszy efekt iluzji trójwymiaru. Dla bardzo silnych postaci dostępne są także superciężkie przedmioty, których można używać w walce 1 przeciwko 100. Podstawowa Lista Ruchów: Legend: → = W przód ← = Do tyłu ↑ = W górę ↓ = W dół A = Atak J = Skok D = Blok (G) = Chwyt Naciśnij A w pobliżu przedmiotu by go podnieść. Wskocz na konia, by na nim jechać. Blokować możesz praktycznie przez cały czas, wyjątkiem jest przygotowanie do ataku. Standardowo by rzucić przedmiotem należy wcisnąć A Możesz chodzić/skakać gdy trzymasz przeciwnika. Możesz atakować przeciwników leżących na ziemii. Możesz biegać/skakać z ciężkimi przedmiotami. Podstawowe ruchy: J + D = Blok w powietrzu → → D = Blok podczas biegnięcia → → D D = turlanie się + D pod koniec skoku = Turlanie się → → podczas leżenia na ziemi = Turlanie się Podejście do ogłuszonego przeciwnika = Chwycenie go (G) + A = Atak podczas trzymania przeciwnika (G) + → A = Rzucenie trzymanym przeciwnikiem (G) + J + A = podstkok I rzucenie trzymanym przeciwnikiem → → po skoku = Forward flip ← ← po skoku = Backflip Koń: J = Zeskok z konia D = Blok → = Ruch w przód ← = Ruch w tył (przytrzymanie ← spowoduje obrót konia) → → = Szarża ← ← = Obrót o 180 stopni → → J = Skok (jeżeli nie wciśniesz →→ przy lądowaniu, koń się zatrzyma) ← A = Atak w tył ↑ ↓ A = Chwycenie przeciwnika (G) + A = Atak (podczas trzymania przeciwnika) (G) + → A = Rzut trzymanym przeciwnikiem ↓ ↑ A = Uderzenie końskimi kopytami (słaby atak, wykonanie tego ataku w trakcie szarży powoduje zatrzymanie konia. Atak przydatny do combosów.) Uwaga: Możesz wykonywać wszystkie ataki podczas szarży – koń nie musi iśc stępa ani stać w miejscu. Shawn - Łucznik - zwinny wojownik o dalekim zasięgu. Lista ruchów: A = Arrow Shot →→A = Bow Attack →→JA = Bow Attack D→A = Phoenix Shot D↑A = Arrow Rain (użyj klawiszy ruchu by starować strzałami) ↓→↑A = Spread Shot J + A = Aerial Shot J + D→A = Aerial Phoenix Shot Kón: D→A = Phoenix Shot (lekko pochylona w strone ziemi strzała energii, tor lotu nie jest w pełni prosty) D←A = Phoenix Shot (strzela się przez koński zad) ↓→↑A (+→A ...) = Spread Shot ↓←↑A (+←A ...) = Spread Shot (strzela się w tył) Drew - Bokser - wyspecjalizowany w atakach z bliska oraz ciosach zapaśniczych. Może używać wielkich przedmiotów (jako broni). Mocarny specjalista od bijatyk Lista Ruchów: A = Uderzenie D→A = Mach Punch D→J = Shoulder Charge →←→A = Grapple Run (G) + ↑↓←→A = Hurricane Spin (G) + J = Backbreaker (G) + D = Whirlwind Swing Kón: (G) →→A(+A...) = Whirlwind Swing na koniu Ciężki przedmiot: A = Atak ciężkim przedmiotem →A = Wyrzucenie przedmiotu D = Whirlwind Swing (korzystając z przedmiotu) Lucas - Wojownik z mieczem - Wyspecjalizowany w kombosach. Jego ostrze umożliwia mu atakowanie wielu przeciwników jednym ciosem. Posiada umiejętność wystrzeliwania energetycznych łuków o średnim zasięgu. Wszechstronnie uzdolniona, wyważona postać. Lista Ruchów: A = Atak mieczem D→A (+A...) = Air Blade J+D→A (+A...) = Air Blade w powietrzu D↑A = Uppercut Kón: →→A = Circular Sword attack →→(→A) = Dźgnięcie D→A (+A...) = Air Blade D←A (+A...) = Air Blade (w tył) |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Zagraj w amerykańską odmianę futbolu. Sterowanie podane w prawym dolnym rogu gry. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Gra zręcznościowa, która polega na tym aby łapać niebieskie obręcze, a inne omijać. Za dodatkowe punkty można kupować różne upgready. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Latamy czymś podobnym do tostera i strzelamy do innych obiektów latających. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Zabawa, w której chodzi o zlokalizowanie... dziesięciu pikseli. Zadanie wydaje się proste ale niektóre kwadraciki mogą wtapiać się w tło lub ukrywać za wyposażeniem pokoju, co skutecznie utrudnia poszukiwania. Jeśli kliknięty piksel jest tym właściwym, z miejsca trafi do zbioru u góry ekranu. Zbliżenia opuszczamy natomiast przez dolną cżęść okna Szukamy małych pudełeczek z numerami od 1 do 10. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Przeprowadź kulkę przez labirynt! Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ile razy uda Ci się zginąć mając ograniczony czas? Wykorzystaj rożne przedmioty, by nazbierać jak najwięcej punktów. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zabawa typu Worms. Weź udział w bitwie na fajerwerki. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik/siła strzału LPM - akcja |