reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: fornal17

Login: fornal17
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 27.12.2008r.
Ost. logowanie: 08.01.2010, 11:20
Punkty: 100
Wiek 24
Status offline
Opis

poniedziałek, 16.02.2009r.

fornal17 skomentował
Treść komentarza: kto powie co pierwsze.. pliss a i jeszcze cos jak sie obrazki wkleja bo nie moge
fornal17 skomentował
Treść komentarza: pszeszlem czale z****iaszna gra 5/5 i do ulu

piątek, 23.01.2009r.

fornal17 skomentował
Treść komentarza: gram od nowa i nie pamietam jak przejsc 30 lvl
fornal17 skomentował
Miniaturka gry: Zuma Zuma
(2694)
Treść komentarza: fajne nawet całe przeszłem

czwartek, 22.01.2009r.

fornal17 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Wyrusz na wyprawę ratunkową po swoich przyjaciół z plemienia, którzy nie powrócili z poprzedniej wyprawy.

Twoim zadaniem jest tak ciąć góry lodowe lub lodowce, by umieścić swoich zmarźniętych oraz zamarźniętych współplemieńców w długiej łodzi.
Sterowanie za pomocą myszki.

def. Wikingowie to skandynawscy wojownicy­­­­­, którzy od VIII wieku podejmowali dalekie wyprawy o charakterze kupieckim, rabunkowym lub osadniczym.

Druga część kultowej gry Ice Breaker znajduje się tutaj: Ice Breaker The Red Clan
fornal17 skomentował
Treść komentarza: jak przejść 16 poziom
fornal17 skomentował
Treść komentarza: jak przejść 16 poziom

piątek, 16.01.2009r.

fornal17 skomentował
Treść komentarza: jak przejść 16 lvl
fornal17 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.

niedziela, 04.01.2009r.

fornal17 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Weź udział w wyścigach skuterów i wygraj.
Sterowanie za pomocą strzałek.
Gracze online (4):
Polecamy: