reklama
Login: | freestyle98 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 01.01.2009r. |
Ost. logowanie: | 04.12.2009, 18:11 |
Punkty: | 449 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wspaniała gierka zręcznościowa w której za pomocą kolorowych uchwytów musimy przetransportować zielonego potworka do kolejnego poziomu. Polecam też drugą część Slingette 2 która jest już na giercowni (wersja z potworkiem płci przeciwnej) ;) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ułóż z klocków doskonalszą budowlę od przeciwnika. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Heavy Metal Rider to błyskawiczne motocyklowe wyścigi. Sterowanie strzałkami, turbo - spacja |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wcielamy się w kelnerkę... jak się okazuje nie jest to taka łatwa praca. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pokonaj wszystkich rywali, zdobywaj nowe zaklęcia. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Przemierzaj świat by wymierzyć sprawiedliwość temu, kto zniszczył armię rebeliantów. Sterowanie: Wojownik: Strzałka w lewo/prawo = poruszanie się Z - atak X - zablokowanie Orzeł: A - wypuszczenie orła S - podniesienie przedmiotu D - zatrzymanie orła |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HitStick to krwawa strzelanka, w której naszym zadaniem jest wyeliminowanie członków organizacji przestępczej. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał Q - zmiana broni Spacja - przeładowanie broni |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Walki mistrzów kung-fu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejny tenis, tym razem w wersji ala 3d :) |