reklama
| Login: | giercownik365 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 12.04.2010r. |
| Ost. logowanie: | 02.09.2013, 13:55 |
| Punkty: | 149 |
| Wiek | 27 |
| Status | offline |
| Opis |
| Treść komentarza: | sebek1822 ja tez nie moge przejsc budowy i tasmociagu |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Legenda mówi, że ten, kto zdobędzie cztery Legendarne Kryształy może pokonać złe moce zajmujące niezdobytą fortecę. Wspaniale wykonana humorystyczna gra RPG z czystą mechaniką walki, którą wszyscy tak uwielbiamy, w której dzielny bohater musi zmierzyć się ze złem zagrażającym fantastycznej krainie, awansując na kolejne poziomy i kupując w sklepie potężniejsze bronie i czary. W walce pomogą Ci napotkani towarzysze oraz ekwipunek, który możesz w dowolnej chwili nabyć. |
| Treść komentarza: | fajna gierka szkoda ze sie szybko konczy ale i tak dam 5/5 |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Gra w której wcielamy się w postać superbohatera który musi zwalczać zło na świecie. Sterowanie : Strzałki - poruszanie się A - Klawisz Akcji (Np: Rozmowa , Otwieranie Drzwi) Spacja - menu/ekwipunek |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Długo oczekiwany dalszy ciąg Chaos Faction! Nowe tryby rozgrywki, 15 nowych poziomów z nowymi broniami, charakterami, ruchami... i jeszcze więcej eksplozji niż moŻesz sobie wyobrazić. Do tego dochodzi edytor leveli co jeszcze bardziej urozmaica rozgrywkę. Twoim zadaniem jest pokonać jak najwięcej przeciwników jednocześnie odblokowując ukryte postacie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Z - atak 1 X - atak 2 Shift - atak bronią D - rzuć broń P - pauza |
| Treść komentarza: | super gierka 5/5 i do ulu ale moze wie ktos jak przejsc w 3 zone te roboty |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Pomóż chłopcu w ucieczce sprawdzając pomieszczenia i używając odpowiednich przedmiotów. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Wydostań się ze szkoły. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Podnoś przedmioty, obserwuj mapę i wydostań się ze szkoły! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Pomóż chłopcu uciec ze szkoły sprawdzając pomieszczenia i używając odpowiednich przedmiotów. |