reklama
Login: | gliniak97 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 06.07.2007r. |
Ost. logowanie: | 04.06.2009, 17:00 |
Punkty: | 182 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Click'n'Point z postaciami znanymi z doskonałej gry Mental |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejka gondolowa zabiera trójkę pasażerów i musi ich przewieźć bezpiecznie na drugi koniec powywijanej trasy. Mimo landrynkowo słodkiej scenerii - radośnie żółtego nieba i niebieskich gór - wyprawa najeżona jest niebezpieczeństwami. Są poruszające się wahadłowo stwory, są kurczaki zrzucające bomby, motyle frunące w górę, spadające pandy... Za każdym razem, gdy gondola zetknie się z wrogiem, wypada z niej jeden pasażer. A końcowy wynik to iloczyn zaoszczędzonych sekund i dowiezionych bezpiecznie pasażerów - warto więc się starać i spieszyć, świadcząc usługi przewozowe wysokiej jakości. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna część Xiao Xiao. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przygody pewnego typka. Śmieszna gierka. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Prosta acz wciągająca gra logiczna. Przemieść klocki na odpowiadające im obrazkami miejsca. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wstrzyknij Mona Lisie troszkę Botoxu, Collagenu lub powiększ jej piersi. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Krótka i dość prosta gra point'n'click . |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo miodna gra zręcznościowa, naszym zadaniem jest strącić z niba obcych. Sterujemy myszką. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Dalszy ciąg doskonałej, nowatorskiej, uzależniającej gry mającej cechy logicznej skrzyżowanej z platformową. Twoim zadaniem jest tak kombinować poruszając się pomiędzy światem światła i mroku, by dotrzeć do wyjścia. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Od czasów Platform, nie było tak dobrej gry platformowo-logiczno-zręcznościowej. Znajdujesz się w więzieniu, władze wytypowały Cię do futurystycznego eksperymentu. W Twoje ręce zostaje oddane hiper-nowoczesne urządzenie, strzelające antymaterią i pozwalające na teleportację. Teleport uruchamiamy prawie w dowolnym miejscu, za pomocą strzału. Pierwszy strzał tworzy wejście, drugi wyjście z teleportu. Naszym celem jest, takie umiejscowianie tleportów, by umozliwiły nam przejście do następnego poziomu. Sterowanie: A; W; D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał R - kasowanie teleportów |