reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: gocha2128

Login: gocha2128
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 21.08.2010r.
Ost. logowanie: 20.02.2011, 12:29
Punkty: 129
Wiek 26
Status offline
Opis

niedziela, 20.02.2011r.

gocha2128 skomentowała
Treść komentarza: fajna 4/5
gocha2128 skomentowała
Treść komentarza: super 5/5 i do ulu

wtorek, 08.02.2011r.

gocha2128 skomentowała
Treść komentarza: 5/5 i do ulu
gocha2128 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Poprowadź własny salon SPA i spraw, by Twoi klienci byli usatysfakcjonowani.
gocha2128 skomentowała
Treść komentarza: Jak przejść 15?

niedziela, 16.01.2011r.

gocha2128 skomentowała
Treść komentarza: o co chodzi z tymi liczbami
gocha2128 skomentowała
Treść komentarza: super 5/5 i do ulu
gocha2128 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Na bank pamiętacie takie hiciory jak The X Spot - odkrywanie zanaku X, Hoshi Saga, gdzie szukaliśmy gwiazdy lub Kagi Nochi Tobira czyli poszukiwania klucza! Te gry spędzały sen z oczu wszystkim Giercownikom, tak będzie i teraz.
Tym razem nasza uwaga musi skupić się na odnalezieniu i wskazaniu kursorem przycisku Play na planszy. Nasz wynik jest oceniany liczba kliknięć.
Sterowanie za pomocą myszki.
Wyniki prosimy podawać w komentarzach.

Gry utrzymane w podobnym klimacie znajdują się tutaj: Hoshi Saga oraz Kagi Nochi Tobira i dodatkowo trylogia Button Hunt oraz The X Spot + wspaniały Me And The Key oraz ClickPlay

sobota, 04.12.2010r.

gocha2128 skomentowała
Treść komentarza: super 5/5 i do ulu
gocha2128 skomentowała
Treść komentarza: 1. Grę zaczynamy od wiadomości od Jacksona. Przyśle nam wiadomość tekstową, video lub zdjęcie. By je odebrać klikamy przycisk z zieloną słuchawką. Na podstawie tej wiadomości próbujemy ustalić, gdzie może znaleźć się wskazówka (np. jedzenie na zdjęciu oznacza stołówkę [Cafeteria], piłka salę gimnastyczną [Gym] itp.).

2. Jeżeli jest to video zapewne go nie obejrzycie (przynajmniej ja nie mogę) i niestety należy chodzić po wszystkich pomieszczeniach w celu uzyskania jakiejś wskazówki. Jeżeli nie udało Wam się odgadnąć o jakie pomieszczenie chodzi, a nie jest to video, to nic nie szkodzi, należy chodzić niestety po wszystkich pokojach po kolei.

3. Na jakie wskazówki możemy natrafić? Najczęściej to będzie albo dziewczyna, a po rozmowie z nią dostaniemy następną wiadomość na komórkę (np. "Widziałaś już plakat SEATTLE? [oczywiście po angielsku] - to logiczne, że tam coś znajdziemy) albo poprostu przyczepiona biała karteczka w linie, na której napisane jest, gdzie mamy się udać (np. RECYCLE BIN IN A43 oznacza, że musimy pójść do pokoju A43 i zajrzeć do śmietnika). UWAGA! Taką karteczkę zawsze zabieramy ze sobą, bo w innym przypadku informacji w śmietniku nie będzie.

4. Gdzie można znaleźć takie karteczki? Albo na tablicach korkowych (nie do pisania kredą, bo na nich nic nigdy nie ma - chyba, że wyraźnie widać, że są pomazane), na plakatach albo na pucharach. Uwaga! Nie zawsze widać, jak taka karteczka jest przyczepiona!

5. Gdy już ją znajdziemy, udajemy się do naszego pomieszczenia i zaglądamy tam, gdzie musimy (np. na tablicę, śmietnik itd.). [Oczywiście w trakcie gry możemy otrzymywać różne wiadomości (zawsze odbieramy ją przyciskiem z zieloną słuchwką) oraz napotykać różne osoby itp.]. Idziemy do naszego pomieszczenia i zabieramy wskazówkę, po której najczęściej dostejmy SMSa, typu :"Byłaś w klasie [classroom] itd.).

6. Często też, spotykamy się z zamazaną tablicą, na której pisze "Czy Twój nauczyciel potrzebuje kopii?" - coś w tym stylu. Wtedy udajemy się do ksera, a w nim znajdziemy numer, pod który dzwonimy. Dana osoba przysyła nam wskazówkę, gdzie musimy się udać, np. do Cafetrii, by na torcie odczytać kod do szafki ze złotym zamkiem. Idziemy do szafki, wpisujemy kod, a tam kolejna wskazówka, że np. musimy iść do sali od chemii. Pamiętnik najczęściej jest w sali "Science's" między molekułami, ale oczywiście jest dopiero wtedy, kiedy wszystko wykonamy!
Polecamy: