reklama
Login: | h4x |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 07.02.2009r. |
Ost. logowanie: | 26.01.2011, 16:54 |
Punkty: | 250 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis | Anty Dziecko Neo :) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Doprowadź do tego, by ta kukiełka dotarła do rury. W tym celu ustawiaj odpowiednio elementy podane obok. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Dziękujemy Wam drodzy Giercownicy za kolejny wspólnie spędzony rok oraz zaangażowanie w sprawy głównie przez Was prowadzonego serwisu. Życzymy Wam, by Wy i Wasi bliscy cieszyli się zdrowiem i szczęściem. Żeby Wasza ambicja i wola walki przyniosły same sukcesy w edukacji, życiu prywatnym, szkolnym i zawodowym. A na koniec Drodzy Giercownicy życzymy Wam, ale i też sobie, żeby 2011 rok zaowocował grami przerastającymi nasze oczekiwania i żebyście co najmniej tak często i chętnie odwiedzali Giercownie jak dotychczas. Do siego roku i niech moc będzie z Wami! Opis gry: Rozświetl niebo jak największą ilością fajerwerków naciskając strzałki w odpowiednim momencie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Przyjemna gra polegająca na locie w kosmos i ulepszaniu swojej rakiety. |
Treść komentarza: | super gra 5/5 i ulu |
Treść komentarza: | Super gra 5/5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W tej grze będziesz rywalizować z innymi drużynami odbijając piłkę głową i wykonując triki. Stwórz drużynę i doprowadź ją do mistrzostwa! Sterowanie: Strzałki - Poruszanie się A - Zmiana zawodnika S - Specjalne Umiejętności |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Sprawdź jak u Ciebie z celnością oraz czy byłbyś dobrym łucznikiem! Strzel z łuku i traf w jabłko z każdej odległości! Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zagraj w kręgle i spróbuj zdobyć jak najwięcej punktów. Sterowanie za pomocą myszki (kule podkręcamy po rzucie, gdy jest na torze). |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź czy poradzisz sobie jako manager drużyny piłkarskiej. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Zagraj w minigolfa z niektórymi bohaterami Cartoon Network. Sterowanie za pomocą myszki. |