reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: hummer

Login: hummer
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 12.07.2007r.
Ost. logowanie: 04.10.2010, 17:14
Punkty: 899
Wiek 30
Status offline
Opis Bleach... and nothing more matters.

piątek, 19.10.2007r.

hummer zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Pomóż w wyborach i wyeliminuj przeciwnika! W grze możemy wcielić się w Donalta Muska albo Yaro Kwaczyńskiego, którzy walczą między sobą. Bohaterzy gry jednoznacznie symbolizują głównych autorów sceny politycznej w Polsce. Można grać na dwóch playerów. Wygrywa ten kto mocniej powali rywala.
hummer zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: HICIOR! Weź udział w doskonałym turnieju tenisowym patyczkaów!
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - uderzenie piłki

wtorek, 16.10.2007r.

hummer zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Doskonale miodna gra logiczna. Naszym zadaniem jest zlikwidowanie (zbicie) wszystkich pionków, poprzez przeskocznie nad nimi.
hummer zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Z podanych elementów ułóż figurę pokazaną po lewej stronie.

piątek, 12.10.2007r.

hummer zagłosował
Miniaturka gry: Maziaj Maziaj
(115)
Ocena
(1)
Opis gry: Rysujemy swoją najmocniejszą cechę charakteru.Mamy do wyboru : Spray, ołówek, długopis, marker, gumkę, i oczywiscie paletę barw. Miłego Maziania!
hummer zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Zabijaj wrogów, zarabiaj pieniądze i nie pozwól by wróg na Twoje ziemie.
Sterowanie:
A - ruch do tyłu
S - ruch w dół
D - ruch do przodu
W - ruch w górę
Lewy przycisk myszy - przytrzymaj i puść by wystrzelić strzałę

czwartek, 11.10.2007r.

hummer zagłosował
Miniaturka gry: WPNFire WPNFire
(825)
Ocena
(5)
Opis gry: Wpnfire to solidna i emocjonująca strzelanka, w której udział biorą postacie z kresek (stickman)

środa, 10.10.2007r.

hummer zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Szkolimy umiejętności w posługiwaniu się mieczem.
Sterowanie za pomoca myszki lub klawiatury.
hummer skomentował
Treść komentarza: Bez komentarza.... 1

wtorek, 09.10.2007r.

hummer zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Zgraj wszystkie karty z 3 wież!
Zasady

Kliknij na kartę, której wartość jest o 1 większa lub o 1 mniejsza od karty na kupce i usuń wszystkie karty z piramid. Jeśli nie możesz utworzyć żadnych nowych kombinacji, możesz wyciągnąć nową kartę z kupki startowej. Kolejność kart jest następująca: As, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Walet, Dama, Król, As. As może być położony na dwójkę albo na Króla, a dwójka lub Król na Asa.
Polecamy: