reklama
Login: | iris13 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 28.12.2008r. |
Ost. logowanie: | 01.01.2009, 15:04 |
Punkty: | 10 |
Wiek | 37 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | klikamy na nią i wracamy do widoku na książki. klikamy teraz na nie i spadaja. wracamy do widoku na apteczke i ja otwieramy. bierzemy bandarz i idziemy do rannej myszki. opatrujemy jej rane a druga myszka daje nam klucz do drzwi. jak wyjdziemy z norki wracamy do normalnych rozmiarów. idziemy do drzwi i wychodzimy |
Treść komentarza: | ja to przeszłam inaczej...podchodzimy do biurka i odsuwamy krzesło. z szuflady bierzemy lupe potem patrzymy pod biurko i bierzemy baterie.później spod kosza bierzemy drugą baterie. idziemy do półki. Bierzemy linke i te opakowanie zielono- żółte. tą linką klikamy na świnke i ona daje nam klucz. Kluczem otwieramy szuflade w biurku i wyciągamy latarke. wsadzamy tam baterie. potem robimy widok na blat biurka i kładziemy tam lupe. latarką klikamy na lupe i zostajemy pomniejszeni. idziemy do miejsca gdzie widzimy skrawek łóżka. klikamy na krawędż i widzimy mysią dziure. wchodzimy tam i dajemy jedzonko( to żółto- zielone opakowanie). widzimy że myszka różowa ma rane na nodze. idziemy do półki z ksiązkami. klikamy w lewy górny róg. mamy widok na apteczke.. |