reklama
| Login: | ja18 |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 04.04.2007r. |
| Ost. logowanie: | 08.11.2008, 23:44 |
| Punkty: | 1 425 |
| Wiek | 28 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Gra z serii Sue - tym razem pomagasz Sue schudnąć. Twoim zadaniem jest wybranie i podanie Sue jedzenia, które zawiera równe 1200 kcl. Jedzenie wybierasz i układasz na tacy trzy razy. Waga pokazuje ilość kalorii zawartych w posiłkach. Nie pozwól, żeby Sue trafiła do szpitala. |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Ta gra z kolei polega na zrobieniu idealnej twarzy. Wybieramy poszczególne części, a następnie dopasowujemy kształt i kolor. Życzymy miłej zabawy. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Gra łącząca w sobie ubierankę i makijaż. Naszym zadaniem jest dobranie odpowiednich ubrań i ładne polamlowanie dziewczynki. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Druga część super gry, w której podrywamy chłopaków. Dziewczyna jest w szkole jedną z mniej atrakcyjnych, ale dzięki pięknym oczom może mieć każdego - klikając na chłopaka i przytrzymując LPM podrywasz go, a on zaczyna za tobą łazić. Kiedy zobaczy Cię dziewczyna, z zazdrości zaczyna również go podrywać - wtedy klikaj LPM najszybciej jak potrafisz. Najbardziej wartościowi chłopacy, to ci przy których jest najwięcej dziewczyn. Pochwal się wynikiem w komentarzu oraz koleżankom na GG. |
| Treść komentarza: | gdyby nie szkola grala bym w nia caly czasa |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Dziewczynka czeka na ciasteczka, które masz dla niej upiec. Nie pozwól, żeby za długo czekała i złościła się. Rób wszystko zgodnie ze wskazówkami. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Zabaw się w wizażystkę i zrób dziewczynę na bóstwo! |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Każdemu się zdażyło zaspać. Pomóż Sue znaleźć brakujące przedmioty i wybierz dla niej najlepsze ciuchy - masz niewiele czasu, by nie spóźnić się do szkoły. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Znajdź właściwe kombinacje płytek i wyczyść plansze! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Eliminujesz identyczne elementy parami z tego samego poziomu. |