reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: jaret

Login: jaret
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 29.04.2009r.
Ost. logowanie: 03.11.2009, 13:09
Punkty: 59
Wiek 46
Status offline
Opis

środa, 28.10.2009r.

jaret skomentował
Miniaturka gry: No exit No exit
(177)
Treść komentarza: Kod wynika ze sprzętu do kąpieli znalezionego w łazience... też sie tego nie domyśliłem . Towel + soap + Body wash. Cennik tych sprzętów jest na tablicy.

wtorek, 20.10.2009r.

jaret skomentował
Treść komentarza: OK. Po kolei. Klikamy na obraz z twarzami. Jedne oczka są zamknięte... Klikamy na nie i otwieramy zapadkę poniżej. Wyciągamy klucz, który pasuje do jednej z szafek. 2. Z szafki wyciągamy wkrętak i kombinerki. Wkrętak zda egzamin, kiedy odwrócimy się w pokoju i nad drzwiami zauważymy zakręconą na śruby klapę z bezpiecznikami...
jaret zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Drugi epizod gry w której musimy rozwiązać tajemniczą zagadkę. Przy czym nie możemy dać się złapać cieniowi.
jaret skomentował
Treść komentarza: 8. Drugi klucz przykładamy do górnej części mechanizmu i również przekręcamy. 9. Naciskamy przycisk w maszynie szyfrującej i otrzymujemy informację od innego agenta, żeby udać się do biblioteki... Koniec epizodu 2
jaret skomentował
Treść komentarza: No dobra, spróbuję Epizod 2: Wchodzimy do pensjonatu. Podchodzimy do recepcjonisty i rozmawiamy. Wynajmujemy pokój nr 14 (zabieramy klucz). 2. Wchodzimy na pięterko i otwieramy kluczem drzwi do pokoju nr 14. Wertujemy Biblię i zabieramy kartkę z kodem. 3. Podnosimy słuchawkę i odstawiamy ją na stolik. Wykręcamy numer kodu i otwieramy szafę. Pojawia się przejście do 13. Wchodzimy. 4. Z lewej szuflady zabieramy klucz do "zegara". 5. Z pudła na podłodze zabieramy klucz. 6. Na maszynie kodującej wrzucamy "nick" Kary (z któregoś z dokumentów). 7. Klucz do "zegara" podłączamy do mechanizmu przy wyjściu z pokoju 13. Przekręcamy... i tu na razie stoję
jaret skomentował
Treść komentarza: Do ruchomymost: numer skrzynki jest zapisany w podpisie pod listem, który otrzymujesz zdaje się od tego gościa na dworcu... tego z gazetą. Podpis to CII... czyli 102.
Do pokoju numer 13 można się dostać z 14. Otwierasz szafę. Odkładasz słuchawkę i wbijasz numer z szyfru, który też skądś dostajesz (sorki, zapomniałem skąd. Zdaje się, że znajdował się w skrzynce 102). Pozdrawiam

sobota, 04.07.2009r.

jaret zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Trzecia część gry Trapped Part. Jest kilka spraw o których musisz wiedzieć...
jaret skomentował
Treść komentarza: 3... szkoda, że nie ma tłumaczenia.
jaret zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Odkryj tajemnice Stonehenge.
jaret skomentował
Treść komentarza: Daję 4. Trzeba się jednak wielu kwestii domyślić. Nie wynikają one z samej logiki gry. Jak pokonać potwora? Po "rozpłynięciu się" babki z diademem bierzemy szybko naszyjnik, który jej wypadł. Staramy się złapać lewe ramię, prawe ramię oraz oczy (głowę potwora). Potwór ginie. Powodzenia.
Gracze online (1):
Polecamy: