reklama
| Login: | jojo78 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 03.03.2008r. |
| Ost. logowanie: | 05.03.2017, 23:12 |
| Punkty: | 15 900 |
| Wiek | 27 |
| Status | offline |
| Opis | WrAcAm By podbić Giercownie!!! |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Trójwymiarowa wersja Pacman'a |
| Treść komentarza: | jak wy robicie te buzki nie takie :{ tylko te animacje |
| Treść komentarza: | gupia ta gra widzialem podobna do tej ma te same labirynty tylko inny ludzik dam 1::::::::::: |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Hugo w Labiryncie - Sterujesz doskonale znanym wszystkim bohaterem imieniem HUGO w celu wydostania się z labiryntu. Wyjście z labiryntu blokują zamknięte wrota - nie próbuj ich forsować ;). Musisz więc znaleźć wcześniej przełącznik otwierający wyjście. Uważaj na ścianki labiryntu - nie możesz ich dotknąć. W każdym z labiryntów możesz dodatkowo zebrać bonusy. Czas w jakim pokonasz labirynt jest mierzony i od niego zależy Twój wynik końcowy. Sterowanie Hugo-Statkiem - kursory klawiatury (w prawo, w lewo, w górę i w dół), Lamka w prawym dolnym rogu - informuje czy jest przełączony przełącznik, Chrupki/ciastka w lewym dolnym rogu - ilość zebranych bonusów, Postać Hugo w środkowej, dolnej części ekranu to ilość żyć Hugo, Czas - w lewym górnym rogu, Znak zapytania w prawym górnym rogu - pomoc, Spacja - turbo przyspieszenie Hugo-Statku, P - zatrzymanie gry - pauza. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Skacz z chmurki na chmurkę i spróbuj doskoczyć jak najwyżej. Sterowanie: Lewy przycisk myszy - skok Mysz - poruszanie się |
| Treść komentarza: | nawet nawet dam 4![]() ![]() nie dam 3![]() ![]() ![]() |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Trzecia część gry, w której musimy wydostać się z pokoju znajdując wszystkie ukryte klucze. |
| Treść komentarza: | fajna ta gra dam 5 ##### |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Wciel Się w Garfielda. |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Następne przygody sympatycznego żelka. Posiada on właściwość przyczepiania się do wystających elementów otoczenia. Wykorzystując to, musimy przeskoczyć między wszystkimi białymi zaczepami, by przejść do następnego poziomu. |