reklama
Login: | justymil |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 17.06.2009r. |
Ost. logowanie: | 24.09.2024, 20:59 |
Punkty: | 552 |
Wiek | 53 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | poprawka:zdejmujemy kratę z sufitu, klikamy na siwą rurę. w drugim pokoju przy futrynie zapalamy światło. kod do walizki to 808 i 080 |
Treść komentarza: | z biblioteczki bierzemy kartę i przechodzimy do kolejnego pomieszczenia w którym zdejmujemy kratę z sufitu na rurach zakręcamy zawór i kilkamy na rurę w pierwszym pomieszczeniu i mamy kod do walizki |
Treść komentarza: | znalazłam nożyczki ale nie wiem jak ich użyć i co dalej |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Za pomocą ładunków wybuchowych wykończ ufoli, którzy opanowali Twój statek kosmiczny. Zbierz przy tym jak najwięcej bonusów, odnajdź wyjście i co najważniejsze, postaraj się samemu nie zginąć. Plansz jest wiele, zabawa wciągająca i jedyną z rzucających się na pierwszy rzut nowości w grze jest fakt, że nasz bohater może wymijać ładunki które położył, a to sprawia że można się wydostać nawet z najgorszej opresji którą samemu się sobie sprawiło. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - akcja |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Powiększ wirusa, by opanował on całą planszę gry, w jak najmniejszej liczbie ruchów. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra dla fanów gier logicznych. Chodź myszką (bez klikania lewego przycisku myszy) i umieść kółka na wszystkich polach. Trzeba pokombinować. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W grze Paint Ball należy narysować kulce drogę do celu. |
Treść komentarza: | dotarłam do 14 rundy z wynikiem 606765 , będę próbować dalej, przyznaję że jest to czasochłonne |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zadaniem gracza w tej karcianej grze jest pozbycie się jak największej ilości kart. Likwidować można karty, które w parach tworzą sumę oczek równą 13. Jedynie karty, które są całkowicie odkryte można łączyć w pary, które tworzą 13. Podobnie ma się sytuacja z kartami znajdującymi się na dole ekranu. Gdy gracz nie ma ruchu, dobiera karty ze stosu znajdującego się w lewym dolnym rogu ekranu. Gra podzielona jest na rundy, z których bez odpowiedniego skupienia i planowania bardzo ciężko wyjść zwycięsko. jak grać, krótka instrukcja: W zabawie chodzi o łączenie ze sobą (za pomocą myszki) dwóch kart. Ich łączna wartość powinna wynosić 13, czyli przykładowo może to być ósemka oraz piątka. Ważność waleta określona została na poziomie 11 punktów, a damy na 12. Król sam w sobie wart jest 13, z kolei as to jedynie jeden punkcik. We właściwym zestawianiu pomóc może wydzielone miejsce w lewym, dolnym rogu, gdzie wybrana karta pozostaje zawsze pod ręką. Duże znaczenie ma przycisk undo, wycofujący ostatni manewr. Dzięki niemu można przykładowo kliknąć zakryte karty i jeśli okażą się nieprzydatne, ponownie je schować. Talii nie można przetasowywać. |
Treść komentarza: | Nie działa! |