reklama
Login: | kadimet |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 07.02.2009r. |
Ost. logowanie: | 31.01.2010, 16:25 |
Punkty: | 126 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pełna wersja gry Swords And Sandals 2 - jeszcze wiecej broni i zbroi! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Druga część gry Swords and Sandals. Uwaga: wciąga jak pierwsza część ;) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Walki gladiatorów w systemie turowym |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Bardzo fajna gra w której wcielamy się w farmera . Zbieramy zamówienia i dostarczamy nasze produkty do pobliskiego miasteczka . Miasto i wieś zależą od siebie. Możesz sprawić, że i jedno, i drugie będzie rosnąć i prosperować! Instrukcja: Klikaj na zamówienia, aby je wypełnić, przeciągaj wyprodukowane jedzenie do pudełek i klikaj na zamówienia, aby załadować je na ciężarówkę. W mieście klikaj na zamówienia, aby je odpowiednio dostarczyć, i na pieniądze, aby je zebrać - nie pozwól, by znikły! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Musimy układać elementy w taki sposób, aby nasza "wieża" stała wystarczająco długo. Do przejścia 40 leveli. Sterowanie za pomocą myszki. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: Super Stacker |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Rzucanie nożem - sprawdź jak u Ciebie z celnością! Wyniki prosimy zamieszczać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świetna gra typu point'n'click. Znów musimy pomóc naszemu staremu znajomemu - jaskiniowcowi Samowi oraz jego rodzince przetrwać epokę lodowcową. Musisz zdobyć pożywienie, obronić się przed dzikimi zwierzętami, itd. Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: StoneAge Sam |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu Grow. Naszym zadaniem jest umieszczenie elementów na planszy w prawidłowej kolejności aby uzyskać odpowiedni efekt. Inne gry Typu Grow znajdują się tutaj: GROW |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź jak dobrze znasz geografię afryki |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź swoją wiedzę z geografii. Dopasuj tabliczki z nazwami państw do miejsc na mapie. |