reklama
Login: | kakaz |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 20.10.2007r. |
Ost. logowanie: | 24.12.2010, 21:27 |
Punkty: | 1 402 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis | TYLKO ŁÓDZKI KS!!!! pzdr |
Treść komentarza: | nawet nawet 4 |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Dzieci różnej maści potworów także potrzebuja miłości. Zostań opiekunką w przedszkolu małych wampirów, smoków, bestii... zajmij się nimi odpowiednio, podczas gdy ich rodzice znajdują się w pracy. |
Treść komentarza: | cytrynka13 nie da sie dac 6 ale to szczegól za gre 3 na zachete |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Przygody Hugo - uwaga na zwierzaki, zbieraj tylko diamenty i rubiny. |
Treść komentarza: | jakas bujda nie nadaje sie na giercownie 111 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Klikając przed czeronym kółkiem, przeprowadź je przz plansze oraz labirynty pełne pułapek! |
Treść komentarza: | niezła 5555 |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Pracujemy jako nauczycielka plastyki w szkole. Musimy uczyć dzieci rysunku, pomagać im i robić wszystko by były one zadowolone. Sterowanie myszką. Podaję instrukcję: Każde dziecko przesuwamy kursorem pod samo płótno. Kiedy dziecko czegoś chce, jego prośba pojawia się w chmurce. Np. chce pędzel, to podchodzimy do biurka, bierzemy pędzel i podajemy je dziecku. Pamiętajmy o nalewaniu farby zielonej i czerwonej. Gdy nasz uczeń skończy malować, bierzemy rysunek, wieszamy go na wieszaku zielonym bądź czerwonym w zależności od tego, w jakim kolorze był dany rysunek (za to dostajemy więcej punktów.) W lewej stronie klasy pojawiają się różne wzmacniacze dla nas (banan, napój) oraz rolki - szybko się poruszamy dzięki nim, więc je bierzmy jak tylko się pojawią. Aha! Uważajmy na serduszka dzieci: im ich mniej, tym gorzej. W razie gdy uczeń ma tych serduszek bardzo mało, bierzemy serce z biurka na dole i podajemy je dziecku :) |
Treść komentarza: | glupia gra 2 na zachete |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Gra w stylu wormsów. Znajdujesz skarb (złoto) na plaży, które chcą Ci odebrać piraci. Twoim zadaniem jest wybić im to z głowy, czyli ich wyeliminować! |