reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: kamil1997

Login: kamil1997
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 02.04.2008r.
Ost. logowanie: 26.05.2008, 14:35
Punkty: 95
Wiek 28
Status offline
Opis

poniedziałek, 26.05.2008r.

kamil1997 zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: HICIOR! Bardzo miodna i wciagająca gra edukacyjno-logiczna sprawdzająca Twoją znajomość rachowania oraz czas reakcji. Dostajesz niepełne równanie i musisz jak najszybciej je uzupełnić (wyraźnie rozróżnić i zaznaczyć, czy chodzi o sumę, różnicę, iloczyn czy też iloraz).
kamil1997 zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Klikamy na 3 liczby obok siebie tak, żeby ta trzecia była wynikiem dodawania, odejmowania, mnożenia lub dzielenia tych dwóch liczb.

Np. 3+7=10 lub 2x3=6 i tym podobne.
kamil1997 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Steruj swoim szybkim pojazdem tak, aby omijać inne samochody i bezpiecznie dojechać do celu.
kamil1997 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wybierz swojego zawodnika i weź udział w międzyplanetarnych wyścigach! Uwaga, statek podczas wyścigu może ulec zniszczeniu.
Sterowanie:
Strzałki / W;S;A;D - poruszanie się
Shift / Spacja - turbo
kamil1997 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Weź udział w szalonych wyścigach!
Speed, urodzony kierowca wyścigowy, jest dynamiczny, działa instynktownie, a przede wszystkim nie zna strachu.
Gra na podstawie filmu produkcji braci Wachowskich - producentów trylogii Matrix.

Doskonałe wyścigi z elementami walki na torze osadzone w świecie Speed Racer znajdują się tutaj: Speed Racer Demon On Wheels
kamil1997 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: HICIOR! Milionerzy wracają w wielkim stylu po dwumiesięcznej przerwie!
Wykaż się swoją wiedzą. Gra na podstawie programu (teleturnieju) milionerzy.

Uwaga Jeżeli nie pokazują Ci się pytania, kliknij "Rezygnuję", a następnie "Zagraj jeszcze raz" i pytania się pojawią.
kamil1997 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Zagraj z alfonsem w Black Jacka ( gra znana w polsce pod nazwą 21 lub Oczko) i zgraj go z wszystkich fantów!
Zasady:
Dobieramy karty do 21 punktów.
As - 1 lub 11
Figura - 10
Pozostałe karty - według liczby na karcie

Hit - dobierasz kartę
Stand - stoisz
kamil1997 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Ograj Suzzanę, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
kamil1997 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Typowa gra automatowa z kasyna, tzw. automat hazardowy.
kamil1997 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Lubisz matematykę i uważasz, że potrafisz dobrze liczyć? W takim razie spróbuj swych sił w grze Math Mountain.
Polecamy: