reklama
Login: | kamilvipek |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 26.12.2007r. |
Ost. logowanie: | 29.06.2008, 11:25 |
Punkty: | 1 247 |
Wiek | 31 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ograj Suzzanę, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Treść komentarza: | Nawet fajna gra 5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | To już trzecia odsłona popularnej gry Boxhead Rooms! Świetna strzelanka polegająca na zabijaniu zombiaków. Sterujemy strzałkami, strzelamy spacją, a numerami 1-8 wybieramy bronie. |
Treść komentarza: | Super gra 5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Złap za łapkę i chlaśnij Giertycha :) |
Treść komentarza: | Super gierka 5 i do ulu |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Sprawdź swoje I.Q. !!! Połącz wszystkie kwadraty ze sobą - klikając na kwadrat powiększasz go. Najpierw kliknij na najmniejszy romb. Później kliknij na inny i znowu na tamten. Za kazdym razem powiększa się. Później tak długo na zmianę na inne,aż będą odpowiedniej wielkości, aby sie połączyć. Proste! |
Treść komentarza: | Głupieeeeeeeeee Daje 1111 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w Kapitana pirackiego statku i niczym Jack Sparrow z rożnego rodzaju awanturnikami na pokładzie wyrusz na morza i oceany w celu przeżycia przygody i łatwego wzbogacenia się. Atakuj kulami armatnimi inne jednostki, przy pomocy piróg dokonuj szybkiego abordażu na przepływające w pobliżu okręty łupiąc je doszczętnie. Sterowanie: A; W; D lub Strzałki - poruszanie się Spacja, F lub Ctrl - atak armatni V - zmiana armat na statku - lewa/prawa burta Instrukcja dla dociekliwych: Każda jednostka wrogiej floty jest odpowiednio oznaczona, licząc od góry to np: 1900 - wartość przewożonych towarów w złocie 1000 - energia statku 24 - ilość dział (armat) na statku 48 - ilość członków załogi Nasze statystyki są u dołu ekranu. po lewej np: 18/24 - stosunek dział naładowanych do posiadanych 8100 - ilość posiadanego złota po prawej np: 943 of 1000 - energia naszego statku 32 - ilość piratów na pokładzie (ma wpływ na szybkość ładowania dział) Po wygranej bitwie zawijamy do portu, gdzie za zdobyte łupy można ulepszać nasz statek i tak odpowiednio oznaczenie ikon od lewej to: 1)dodatkowe działa 2)lepsze pociski 3)szybsze działa 4)lepsze uzbrojenie do abordażu 5)szybkośc statku 6)Ulepszenie obronne statku 7)szybkość manewrów |