reklama
Login: | karrolinna13 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 28.03.2009r. |
Ost. logowanie: | 08.06.2009, 10:18 |
Punkty: | 1 028 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Czasy drugiej wojny światowej. Wcielasz się w super agenta Dirka Valentine, Twoim zadaniem jest uwolnić jeńców z niewoli okupantów. Sterowanie: W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał łańcuchem (poza walorami destrukcyjnymi przydaje się często jako podłoże do wspinaczki) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Jeden z najlepszych przygodowych click & piont od czasów kultowej serii pt. " Nightmares The Adventures" Dla zainteresowanych lub osób, których owy tytuł ominął znajduję się on tutaj: Nightmares The Adventures (seria) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zagraj w wideo pokera i zgarniaj wirtualna kasę! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Hot Wheels Edytor Torów to gra w której możesz zrobić własny tor kaskaderski! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wyślij krowę na jak najdalszą odległość! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zmierz się w partii pokera. Pokonaj swoich przeciwników i zgarnij całą pulę. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Rozpędzamy się, wsiadamy do wózka na zakupy i próbujemy odlecieć jak najdalej. Odległość jest przeliczana na kasę, za którą możemy ulepszać nasz sprzęt. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Przyklejaj do swojego statku mniejsze od jego rozmiarów kulki kleju i strzelaj nimi w większe, by się ich pozbyć. Możesz także skorzystać z super bomby naciskając spacje. Sterowanie myszką oraz spacją. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Kontynuacja pięknie wykonanej zręcznościówki, w której musimy wydostać się z piekła i dokonać zemsty. Gra z początku wydaje się trudna, jednak gdy już opanujemy sterowanie, zaczyna się prawdziwa zabawa. Ogromną zaletą gry jest oprawa graficzna i klimatyczna muzyka. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wybierz się w podwodną podróż batyskafem i postaraj się wyłowić wszystkie skrzynie ze skarbami. Za zarobione pieniądze istnieje mozliwość zakupienia osprzętu do naszych wypraw. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - wypuszczenie batyskafu ze statku A - chwytanie skrzyni I - inwentarz Enter - wejście do sklepu (musimy dopłynąć do brzegu). |