reklama
Login: | kasiak44 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 16.06.2007r. |
Ost. logowanie: | 01.01.2023, 18:04 |
Punkty: | 4 686 |
Wiek | |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Doskonała zabawa logiczno-zręcznościowa. Twoim zadaniem jest zastawić potwory skrzynkami tak, by nie mogły się wydostać. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Gra typu point and click, w której musisz klikać na różne przedmioty lub kombinacje przedmiotów tak, by spowodować pożądany skutek. Zawsze chciałeś zabrać malucha do supermarketu i teraz masz szansę. Nie łatwo będzie mu sprawić radość, ale przecież zrobisz dla niego wszystko, prawda? Zadanie polega na spełnianiu wszystkich żądań dziecka. Gdy jest ono zadowolone, kliknij na przycisk Done. Podpowiedź: Poruszaj się po całym sklepie i szukaj przedmiotów. Jeśli zapomnisz czego potrzebowałeś, kliknij na przycisk Help w lewym dolnym rogu ekranu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest zbudowanie za pomocą klocków znanych nam z Tetrisa jak najwyżej wieży. Zanim położysz klocek zastanów się gdzie i jak będzie się rozchodził ciężar. Sterowanie: W;S - wyżej niżej A;D - rotacja Myszka - układamy klocki Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wystrzel pocisk tak, by zapalić wszystkie neony. Masz na to trzy próby. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wcielasz się w rolę znanego i uzdolnionego chłopca, twoim zadaniem jest zbieranie różnych przedmiotów. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Doskonała gra trenująca pamięć. Zapamiętaj drogę jaka przebył Twój przyjaciel i unikając niebezpieczeństw udaj się dokładnie tą samą. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Przestawiaj łodzie tak, by Twoja łódź mogła opuścić przystań. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dzieciak - rok 2009 zgubił się. Pomóż Mikołajowi go odnaleźć. Gra typu point and click wykonana przez naszego rodaka Mateusza Skutnika. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przestaw wszystkie "dachówki" tak, by ze zwykłej mieszaniny puzzli stworzyła się logiczna całość. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Postaraj się odnaleźć 4 różnice między obrazkami i przejdź do kolejnego poziomu. |