reklama
Login: | kk89 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 21.10.2008r. |
Ost. logowanie: | 06.03.2020, 13:44 |
Punkty: | 11 496 |
Wiek | 35 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Śmieszna chodzona bijatyka, w której wcielamy się w role miejscowego żula i robimy porządek na ulicy. Walcz z napotkanymi ludźmi, odblokuj wszystkie ataki i nie daj się pokonać. Poruszamy się za pomocą strzałek, a ciosy zadajemy klawiszami A i S. |
Treść komentarza: | Ciekawa gra. 5 |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pomóż szczurkowi pokonać długość stołu nie dając się złapać ani zrzucić. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - skok |
Treść komentarza: | Ciekawa gra. 4 za grafikę, pomysł, muzykę. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świetna bijatyka bazująca na capoeirze - brazylijskiej sztuce walki i tańca. Gra oferuje różne tryby rozgrywki, atrakcyjną grafikę oraz dużą ilość postaci oraz scenerii, w których rozgrywane są pojedynki. Sterowanie: Player1: W, A, S, D - poruszanie się G, H - uderzenia V, B - kopnięcia Player2: Strzałki - poruszanie się 5, 6 - uderzenia 2, 3 - kopnięcia Inne odmiany 3 części gry znajdują się tutaj: Capoeira Fighter 3 Super Training Challenge oraz Capoeira Fighter 3 Ultimate World Tournament |
Treść komentarza: | Ciekawa gra. Trudne sterowanie. 5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Treść komentarza: | Ciekawa gra. I ciekawa bajka.I daje 5 |
Treść komentarza: | Ciekawa gra. 4. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Przebiegnij jak najdalszy dystans swoim oddziałem. Sterowanie za pomocą strzałek. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |