reklama
Login: | klementynka |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 24.03.2007r. |
Ost. logowanie: | 30.12.2008, 14:41 |
Punkty: | 1 174 |
Wiek | 32 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ubierz dziewczynę w stroje, w których będzie jej się dobrzei wygodnie tańczyć! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Naszym zadaniem jest ubranie dziewczyny lubiącej pełne kolorów i wdzięku ubrania. Do dyspozycji mamy dosyć duży wybór ciekawych fasonów. Musimy je tylko odpowiednio wykorzystać. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Fajna gierka z dużą ilością opcji. Wybierz dla dziewczyny fryzurę, ubrania i dodatki, a na koniec zmień tło na którym dziewczyna się prezentuje. Poszczególne ubrania pasują właśnie do różnych wersji tła nawiązujących do różnych scen z codziennego życia. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wcielasz się w Pedra, który nie lubi much - pomóż mu jak najwięcej ich złapać. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Treść komentarza: | nie widze nic śmiesznego 1 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Fajowska gierka dla wszystkich, którzy lubią gry z Codi. Kolejna ubieraneczka do bogatej kolekcji. |
Treść komentarza: | krwawe obrzydliwe i glupie 1 |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Megaman w świecie Mario. Spora grywalność, dużo ciosów, bardzo krwawa. Sterowanie: Strzałki lewo/prawo - poruszanie się A,S,D - Ciosy Z - Special C - Blok Spacja - Bieg Q - zmiana speciala (od drugiego levelu) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji. Sterowanie: Strzałka w lewo = ruch w lewo Strzałka w prawo = ruch w prawo Strzałka w dół = przewrót A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Nowatorska gra logiczna polegająca na odpowiednim manewrowaniu kośćmi do gry, w ten sposób, by obok siebie stały w kolejność 3 następujące po sobie liczby, czyli np.5;4;3 lub 3;4;5... |