reklama
Login: | kornela1 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 04.06.2008r. |
Ost. logowanie: | 05.04.2012, 15:23 |
Punkty: | 469 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | contrast albo mi się zdaje albo ostatnio dodajesz same badziewia A z grą 1! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Puszczaj bąki na przystanku. Rób to wtedy, gdy przejeżdża jakiś pojazd, który stłumi odgłos twoich gazów. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Kombinuj tak, by połączyć ze sobą klocki jednakowego koloru w jak najkrótszym czasie. Z kolejnymi poziomami rośnie poziom trudności i dochodzą nowe pomysły jak np. windy itp. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Scooby i Shaggy w miodnej grze logicznej luźno opartej na kultowym Sokobanie. Pomóż im opuścić katakumby - Twoim zadaniem jest przesuwać bloki skalne tak, by dostać się do wyjścia. |
Treść komentarza: | Lubię Scooby'ego ale gra tylko na 3 |
Treść komentarza: | Cieszę się że pomogłam nocnymarek chodzi o to abyś kliknął na te dziury gdy przesuniesz legowisko psa |
Treść komentarza: | 12. Kiedy pies przejdzie na bok trzy razy próbujemy liną z hakiem zabrać klucz. 13. Zabieramy klucz i otwieramy klatkę. 14. Bierzemy psa i kładziemy go z lewej strony miski. 15. Pies wypija mleko i znowu go zabieramy. 16. Cofamy się do pierwszego pokoju i klikamy na legowisko. 17. Klikamy na dziury i w drugą z nich wkładamy zielony prostokąt. Otworzą się tajne drzwi. 18. Kładziemy psa z prawej strony tajnych drzwi. 19. Klikamy na psa a następnie na kłódkę przy drzwiach. 20. Znowu go zabieramy i idziemy do drugiego pomieszczenia. 21. Kładziemy psa po lewej stronie drzwi i jeszcze raz na niego naciskamy. 22. Pies wywęszy odpowiednia płytkę a my na nią klikamy. 23. Jeszcze raz klikamy a ona się otworzy. Później bierzemy klucz. 24. Idziemy do pierwszego pomieszczenia, klikamy na kłódkę i otwieramy ją za pomocą klucza 25. KONIEC! Mam nadzieję że pomogłam |
Treść komentarza: | 7. Idziemy do trzeciego obrazu po prawej stronie i zabieramy psu oczy. Następnie idziemy do pierwszego obrazu po prawej stronie i dajemy psu oczy. 8. Idziemy do drugiego obrazu po lewej stronie i zabieramy budę. Później idziemy do pierwszego obrazu po prawej stronie i dajemy budę ( z prawej strony do góry). 9. przechodzimy do następnego pomieszczenia. 10. Klikamy na obraz z trzema wieżami i bierzemy linę z hakiem. 11. Klikamy na klatkę i wyciągamy drugi szczebel (licząc od lewej) oraz dajemy psu piłkę. |
Treść komentarza: | Gra na 4. 1. Idziemy d szafki po prawej i z pierwszej szuflady bierzemy czerwoną piłkę. 2. Klikamy na półkę (nad szafką) i bierzemy wszystkie figury. 3. Klikamy na obraz z kośćmi i klikamy na którąś z nich. Następnie za pomocą strzałek na klawiaturze przejeżdżamy nią w czarne pole. (tak samo robimy z innymi kośćmi tak , aby każda z nich była na czarnym polu) 4. Kiedy za wykonane zadanie dostaniemy dużą kość, klikamy na obraz (ten na lewej ścianie) i dajemy ją psu. Następnie przekręcamy ją w prawą stronę ( \ ) i wychodzimy z pokoju. 5. Klikamy na pierwszy obraz po lewej i (klikając) zmieniamy kolor psa. Tak samo robimy z pierwszym obrazem po prawej stronie. 6. Klikamy na drugi obraz po prawej stronie i zabieramy psu język. Idziemy teraz do pierwszego obrazu po prawej stronie i dajemy psu ten język. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów. Działamy w oparciu o myszkę, choć w niektórych momentach przydadzą się też kursory. Przywłaszczone obiekty używamy metodą "przeciągnij i upuść". |