reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: krolisia

Login: krolisia
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 21.02.2009r.
Ost. logowanie: 08.07.2018, 18:52
Punkty: 606
Wiek 33
Status offline
Opis Lubię ubieranki i strzelanki i gierki logiczne. Pozdro dla giercowników.

niedziela, 15.01.2012r.

krolisia skomentowała
Treść komentarza: Wchodzimy do pomieszczenia i za pomocą zasłony z biblioteki klikamy na okno i schodzimy do garazu. Zabieramy obcęgi i śrubrokręt. Rozkręcamy ludzika w pokoju dzieckai dostajemy korbkę. Klikamy na zielone pudełko i używamy korbki żeby wyskoczył pajacyk z kolejną częścią urządzenia. Na początku jeszcze jak przecedzimy mąkę przez sitko w kuchni to dostajemy klucz. Kule na stole do bilarda układamy tak jak wino w piwnicy i dostajemy kamień. Z garażu zabieramy z samochodu silnik i uruchamiamy projektor.
krolisia skomentowała
Treść komentarza: Pod dywanem w bibliotece jest taśma z filmem. W przedpokoju na podłodze młotek do otwarcia przejscia w ogrodzie obok niebieskich kwiatków. Wchodzimy do środka, Potarganą kartę ustawiamy z resztą na połce win i łaczymy z damą kier. Film wstawiamy do kamery. Idziemy do szyfru do drzwi i ustawiamy kombinację tak by wysuneło się małe okienko pod spodem i dajemy tam kartę.
krolisia zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Jest 21 Listopada 2034 roku. Dziadek Weroniki wysyła swojej ukochanej wnuczce list z ostrzeżeniem, że powinna się ukryć w domu na wsi. Dziewczyna przeczuwa zbliżające się złe moce, dlatego postanawia posłuchać rad i ucieka...
Sterowanie za pomocą myszki.
krolisia skomentowała
Treść komentarza: W kuchni jeszcze przy napisach w lewym dolnym rogu możemy zabrać drewno i zapałki z pokoju gier a potem rozpalić w kominku w pokoju z trofeami. W ogrodzie na którejś z górnych roślin znajdziemy łopatkę i w bibliotece możemy nią rozkopać ziemie w doniczkach i dostajemy klucz do szafki w ogrodzie.
krolisia skomentowała
Treść komentarza: No to tak, na razie tyle zrobiłam. Karteczka w kuchni na lodówce pokazuje kolejność podniesienia książek w bibliotece. Dostajemy odważniki. Ustawiamy odważnik 450 i 150, pokazuje nam wskaźnik równości i klikamy na tą czerwoną maszynkę i wstukujemy 600, dostajemy jakieś urządzenie. Z pokoju dziecka zabieramy kule nr 8 i dajemy na stół. Na stoliku z kartami bierzemy potarganą kartę. W którymś momencie jest do zabrania tam klamka do drzwi na górze w przedpokoju. Po ich otwarciu widzimy napis na murze. Z pokoju z trofeami bierzemy miecz i używamy go na zasłonie. Z fortepianu mamy kartkę papieru. Jeszcze jakiś klucz znalazłam ale nigdzie nie pasuje.

środa, 20.04.2011r.

krolisia zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Przeleć ptakiem jak najdalsza odległość! Zarobione fundusze inwestuj w ulepszenia.
krolisia skomentowała
Treść komentarza: 10 dni super gierka 5/5

poniedziałek, 20.12.2010r.

krolisia zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Poderwij jak najwięcej chłopców.
Sterowanie za pomocą myszki.

sobota, 18.12.2010r.

krolisia zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Wybierz dla dziewczyny najlepsze ciuszki oraz dodatki.
krolisia skomentowała
Treść komentarza: średnia 4/5
Polecamy: