reklama
Login: | krysztal102 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 04.11.2007r. |
Ost. logowanie: | 03.01.2009, 19:32 |
Punkty: | 81 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | 10. Kliknij na świeczki i naciskaj na nie, dopóki wszystkich nie zgasisz. 11. Otrzymany wosk wrzuć do kociołka.12. Idź do salonu i wrzuć kociołek do ognia. Otrzymasz eliksir.13. Eliksir daj jednemu z posągów w prawej wieży. Otrzymasz pilota, do którego możesz włożyć baterię.14. Zgarnij ślinę posągu do kociołka. 15. Śliną zgaś ogień w kominku i wejdź do niego. 16. Rzucaj świeczkę w duchy, dopóki wszystkie nie znikną i weź drugą baterię. Włóż ją do pilota. 17. Idź na dziedziniec. Pilotem kliknij na czarownicę latającą w tle. KONIEC |
Treść komentarza: | super przeszłam cała a oto małe instrukcje 1. Zabieramy z dyni świeczkę. 2. Trzeba patrzeć, pod nogami plącze się w różnych pokojach taki drewniak. Trzeba go złapać. 3. Jesteś na dziedzińcu. Idź do lewej wieży. Zabierz oczy potworkowi, który nie ma przymróżonych oczu. 4. Idź do salonu. Zapal świeczką ogień w kominku. Kliknij na obraz i znajdź 7 szczegółów - kiedy skończysz zabierz pergamin. 5. Idź do kuchni. Zabierz wesoły garnek. Idź do lodówki i kluczem leżącym na lodówce, otwórz ją. Zabierz z niej pomarańczowy, nadgryziony owoc. Weź też kłódkę spod lodówki. 6. Po okruszkach wysypujących się z szafki idź, aż natkniesz się na kawałek chleba. 7. Kawałek chleba, owoc i oczy wrzuć do wesołego kociołka obok ciebie. 8. Idź do lewej wieży i skieruj wszystkie lustra na miejsce obok zakochanej rośliny. W to miejsce połóż drewniaka. 9. Przejdź obok rośliny. Kłódką zablokuj kołowrotek ( między śróby ) i zabierz baterię. |
Treść komentarza: | mój rekord to 79.9 a za grę 5 a tak na marginesie miałam tą grę na kompie |
Treść komentarza: | nawet nawet daje 5- |
Treść komentarza: | super gierka oczywiście 5+ jak można i do ulubionych |
Treść komentarza: | fana gierka, daje 5 oczywiście wygrałam milion |
Treść komentarza: | łatwa że ho ho a za grę 5 |