reklama
Login: | kuba42 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 29.06.2011r. |
Ost. logowanie: | 12.07.2012, 15:24 |
Punkty: | 996 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis | aniele nie w tym ciele ja wole diabełka z piekiełka i porozmawiam ze wszystkimi;) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świetna gierka, w której możesz wyżyć się na swoim szefie. Klikaj na poszczególne przedmioty i sprawdź czym jesteś w stanie go zabić. Czy uda Ci się znaleźć wszystkie 17? |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Trzecia wersja kreatora scen z Madnessami. W tej części są zawarte takie ulepszenia, jak np.: możliwość obracania, dziury po kulach na ścianę, itp. |
Treść komentarza: | przestań gadać dziecko xd a co do gry 5/5 i oczywiście ul |
Treść komentarza: | wkrzysio level nazywa sie ape mountain i ludzi jest dużo |
Treść komentarza: | lepsza wersja 2 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Obroń swoją bazę, buduj jednostki i zniszcz fortyfikację wroga. Akcja gry toczy się przez różne epoki zaczynając od jaskiniowców. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Twoje zadanie polega na kopnięciu piłki na jak największą odległość. Kupuj upgrade'y i doleć piłką jak najdalej! Sterowanie za pomocą myszki. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Treść komentarza: | milion wygrałem z kodami oczywiście |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź swoje zdolności przywódcze. Przejmij dowodzenie nad wojskiem i pokonaj wrogie siły. |