reklama
| Login: | kvba11 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 22.04.2007r. |
| Ost. logowanie: | 09.10.2022, 12:19 |
| Punkty: | 6 962 |
| Wiek | 30 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Ostania część trylogii przygodowej w stylu escape (kontynłacja Trapped oraz Pursuit) stworzonej przez godlimations i armorgames. Koniec jest zaskakujący, a sama gra to wiele zagadek i emocji. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Znajdź klucz, aby otworzyć drzwi i wydostać się z pomieszczenia. Gra w klimacie Hoshi Saga. Weśniejszą cześć gry Kagi Nochi Tobira znajdziecie tutaj: Kagi Nochi Tobira Gry w podobnym klimacie znajdują się tutaj: Hoshi Saga 1, 2 oraz 3 |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Znajdź przedmioty, które pomogą ci wydostać się z pomieszczenia! Jest kontynuacja gier The Great Kitchen Escape, i The Great Living Room Escape. Zapraszam do gry i życzymy powodzenia. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Wydostań się z piramidy za pomocą znalezionych przedmiotów. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Trzeba sie nieźle nagłowic by ustrzelić przeciwnika.Możliwość gry na 2 playery |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Zmień kolor wszystkich płytek na żółte, układając je przy takiej liczbie płytek, jaką wskazuje ich numer. Gra oparta na pomyśle klasycznego sapera. Numer liczby na płytce oznacza z iloma innymi płytkami ma "sąsiadować". |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Bardzo wciągająca gra logiczno-zręcznościowa. Łącz ze sobą biedronki tego samego koloru. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Umieść na planszy elementy dostępne z lewej strony ekranu gry tak, by doprowadzić metalową kulę do wiadra. Sterowanie za pomocą myszki. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Ciekawa gra logiczna, w której musimy zbudować (lub znaleźć) most (lub przycisk) i pomóc naszemu bohaterowi pokonać przepaść. W razie trudności możemy kliknąć na tabliczkę po lewej stronie by otrzymać krótką podpowiedź. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Spacja - skok |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Gra logiczna skierowana do rasowych giercowników. Za pomocą strzałek pokieruj obie owce tak, aby jedna z nich dotarła do miejsca oznaczonego kółkiem nie dotykając po drodze zagrody pod wysokim napięciem. |